Inlägg från: Anonym (Kaponjär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

Anonym (Mamita) skrev 2015-02-19 10:20:17 följande:
    Imorgon är det fredag, äntligen!

Precis, inte en dag försent!
  • Anonym (Kaponjär)
    Quexet skrev 2015-02-26 17:24:58 följande:
    Hmmm, var är Borka en dag som denna??!  Trodde han skulle vara bänkad framför tråden hela dagen.. 

Han har nog fått fötter.
  • Anonym (Kaponjär)
    Celines Essence skrev 2015-02-27 10:38:20 följande:
    Jag lägger upp några BH bilder. Tog dem efter att jag skrivit i en tråd om BH:ar där flera kvinnor påstod att jag hade "fel" bh . Upptäckte att det där med storlekar och kupor kan vara lite hur som helst.. Att säga.-" jag gillar A-kupa, B-kupa, C-kupa"...säger inte så mycket...Skiljer ju från modell och butik dessutom...Ett axplock bara... ...och 65 C var definitivt för liten ...skär in som ni ser..
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.

Jag får nog vara ärlig att jag föredrar de flesta kupor faktiskt, det viktigaste är hur damen är och inte vad hon har. Ja jag älskar bröst i alla dess olika former och storlekar, ja jag älskar kvinnor... framförallt jag älskar fredagar, man blir ju nästan lite nykär i känslan av fredagar. Det jag riktigt går i taket av är ett vackert leende och en himmelsk charm då jävlar får man mig lätt på kroken. Kanske inte så smart att erkänna... ja ens akilleshäl Nåväl trevlig fredag och tack för dom snygga bh-bilderna.
  • Anonym (Kaponjär)
    Quexet skrev 2015-02-27 20:41:03 följande:
    Tack vackra du! 
    livserfaren skrev 2015-02-27 19:52:58 följande:
    Du är såå artig, uppskattar verkligen det, kram
    Tack!  Blir ju generad nu. 
    Pillare skrev 2015-02-27 20:05:50 följande:
    Varför då? Du vet ju var jag bor..
    Ja, men jag har punka på cykeln o känns som det är längre att gå än en dunk vin räcker till! 

Haha ska du ha skjuts? Har aptråkigt så skulle fan lätt kunna vara chaufför
  • Anonym (Kaponjär)

Nej nu går jag och kollar på en film, ni kan väl ropa eller något iaf det händer något här typ att Mmmmmamita tar av sig kläderna...

• Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-27 21:06:13 följande:
    Stackare, här är med rätt dött kan jag säga.. Tänkte liva upp stämningen på egen hand med ett glas vin sen. (Ett glas vin åt gången till flaskan är slut alltså...)

Aaaa jättesynd om mig. Tänkte att du skulle liva upp ja, men tydligen ska man ha ett elände här alltså Men hoppas ditt vin iaf smakar...
    Quexet skrev 2015-02-27 21:11:49 följande:
    Haha, absolut! Då kanske dunken räcker?! 
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-27 20:57:49 följande:
    Mums Quexet!! Du är så fin ur alla vinklar och vrår!
    Snäll du är vackra Mamita! 
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-27 21:06:13 följande:
    Stackare, här är med rätt dött kan jag säga.. Tänkte liva upp stämningen på egen hand med ett glas vin sen. (Ett glas vin åt gången till flaskan är slut alltså...)
    Tråkigt, att du bara har en flaska alltså...  Vi får ta en roadtripp allihopa helt enkelt! 

Haha tror du skulle bli berusad av adrenalin så det räcker nog. Hjärtat i halsgropen... Du har väl sett filmen Taxi va?
    Quexet skrev 2015-02-27 22:10:25 följande:
    Hemma igen, men orkar inte riktigt tänka. Så jag bjuder på den allra första bilden jag la ut!   Kanske vaknar till o tar nya bilder om jag lyckas få i mig ett glas vin eller om någon ger mig inspiration! 

Okej du får all min inspiration jag har, duger det? Vart ska jag skicka den?
  • Anonym (Kaponjär)
    Quexet skrev 2015-02-27 22:36:29 följande:
    Haha, nog fick jag både inspiration o ett glatt leende!  Tack så mycket härliga du!  
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-27 22:20:49 följande:
    Kommer du Quexet får jag ta fram finspriten ju! Ett så högtidligt besök kräver ju inget därunder Haha, ne då, har lite smått och gott att skölja ner vinet med. Kanske skulle prova att ta varannan cider istället för varannan vatten att varva vinet med...? haha, då blir det nog kul snabbt Fast lite fööör kul kanske... jag tenderar tappa omdömet tillräckligt av vin ändå tror jag..
    Det räcker gott o väl med fulsprit för mig.  Men jag känner mig hedrad att du är villig att ta fram dom fina sakerna för någon som mig.  Tyvärr har jag ett par gånger provat med varannan cider istället för vatten, inget jag kan rekommendera... Först dansar man naken på bordet, sen ramlar man av bordet, sen kommer man inte ihåg mer o dagen efter mår man som något snöröjjarna har kört över hela natten...  
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-02-27 22:24:43 följande:
    Aaaa jättesynd om mig. Tänkte att du skulle liva upp ja, men tydligen ska man ha ett elände här alltså Men hoppas ditt vin iaf smakar...Haha tror du skulle bli berusad av adrenalin så det räcker nog. Hjärtat i halsgropen... Du har väl sett filmen Taxi va?Okej du får all min inspiration jag har, duger det? Vart ska jag skicka den?
    Haha, det ska mycket till för att jag ska få hjärtat i halsgropen nu för tiden.  Men inspirationen får du jättegärna skicka hem till mig, o i värsta fall hem till syrran så kan hon förmedla vidare! 

Haha skickar det till din syrra, varför göra det enkelt när man kan klångla lite. Fick en konstig känsla av att hon gillar kasslerbyxor och hårdrock? Ja jag kanske inte kan skrämma dig men impa lite iaf! Sladda lite sådär häftigt i gruset och növarva på ettan lite...
  • Anonym (Kaponjär)
    Quexet skrev 2015-02-27 23:02:02 följande:
    Tack så mycket vackra du, dina ord värmer verkligen! 
    Coku skrev 2015-02-27 22:50:31 följande:
    [quote=74935361][quote-nick]Quexet skrev 2015-02-27 22:10:25 följande:[/quote-nick] Hemma igen, men orkar inte riktigt tänka. Så jag bjuder på den allra första bilden jag la ut!   Kanske vaknar till o tar nya bilder om jag lyckas få i mig ett glas vin eller om någon ger mig inspiration!  [/ Sexigt värre
    Tack snälla! Helt rätt, kan man krångla ska man krångla! *sån där grön smiley som jag inte kan göra*  För tio år sen skulle din analys av syrran stämma in på mig, o hon är ju åtta år yngre så det är mycket möjligt att hon har tagit över mina kasslerbyxor?!  Det är klart jag skulle bli impad, har du dessutom en schysst baslåda i bilen kanske jag till o med blir såld! 

Jo dom här häftiga gladgubbarna gör man såhär fast då utan mellanslag mellan tecknen... : - D Haha okej! Nej ingen baslåda men helt ärligt jag kan hålla låda så räcker och blir över! Ja jag kan snacka öronen av vem som helst.
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-27 23:40:45 följande:
    Idag igen åjo jag vet nog vilken kategori den filmen ligger under.....hahaha...'ligger under'....där fick jag till det  

Haha nepp är faktiskt en helt vanlig film, är inne på andra filmen nu. Du är ju porrskadad!
  • Anonym (Kaponjär)
    Quexet skrev 2015-02-28 00:35:25 följande:
    Hahaha, nu kan jag! TACK underbara du!  Om du kan hålla låda så jag glömmer bort att det inte finns någon bas är det helt lugnt men att du någonsin kommer prata ner mig live, finns inte.

Haha nej men jag kanske kan prata i munnen så du får krupp eller kolik! Det handlar ju inte om att tala ner egentligen utan att vara ett störande moment så någon tappar tråden... Hittar inte syrran din så är lite vilsen hur jag ska kunna krångla till det med inspirationen, provar skicka med tanketankekraft sålänge. Iaf hinner du träffa syrran din innan posten kommer med inspirationen så får du hälsa och ge henne en kram från mig! Nej nu ska jag inte tjata sönder tråden mer ikväll
Svar på tråden Helkroppstråden