Inlägg från: Anonym (Kaponjär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

Anonym (Mamita) skrev 2015-03-01 12:54:01 följande:
    [/quote] Jag blev bara att tänka på att jag älskar att kyssa en kvinnas axlar, hennes nacke och hals, få pulsen höjd till Himalayas höjder, bli varm om kinderna. Sen att ta tag i armarna samtidigt och dra henne emot sig... Ja så ungefär! [quote=74942159][quote-nick]Anonym (Mamita) skrev 2015-03-01 13:05:03 följande:[/quote-nick]Sömn är överskattat, finns mycket roligare saker att ägna sig åt

Jo jag vet, film eller äta gott det är grejer det! Eller vad menar du?
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-01 15:10:49 följande:

Jag blev bara att tänka på att jag älskar att kyssa en kvinnas axlar, hennes nacke och hals, få pulsen höjd till Himalayas höjder, bli varm om kinderna. Sen att ta tag i armarna samtidigt och dra henne emot sig... Ja så ungefär!
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-01 13:05:03 följande:
    Sömn är överskattat, finns mycket roligare saker att ägna sig åt
    Jo jag vet, film eller äta gott det är grejer det! Eller vad menar du?

Knäppt det där blev da! Härliga familjeliv med sina tekniska under...
  • Anonym (Kaponjär)
    Quexet skrev 2015-03-01 19:49:00 följande:
    Vackra du!  Tack för den här temaveckan!  Nu är frågan, VEM tar på sig ansvaret för nästa vecka?

Jag ska väl inte yttra mig men tar mig friheten iaf. Mångfald och ombyte förnöjer, blir så sterilt när det blir samma porträttering kort på kort, förstår att om fantasin tryter det kan vara fint att bli ledd men jag uppskattar mer att titta på en bild där man riktigt uppfattar kreativiteten och inte ser det som en i mängden. Tyvärr drunknar bilden lite när den är en i mängden, säreget är intressant och oftast väldigt vackert.
  • Anonym (Kaponjär)
    Quexet skrev 2015-03-01 21:21:29 följande:
    Jag gav all min fantasi till mina barn, så jag behöver vägledning på hög nivå! Dessutom tycker jag att det är lite kul o se så olika bilder på "samma motiv" tycker verkligen inte att det har blivit en i mängden bilder nu under temaveckan! Flera har (enligt mitt tycke) varit riktigt kreativa o postat väldigt vackra, egna bilder. 

Haha förstod faktiskt att jag skulle få ett liknande svar, hade ni tyckt annorlunda så hade ni postat det som blivit gjort. Dummare än så är jag inte Säger inte att det har varit någon bild som varit dålig på något vis, bara att som jag vill se rumpa blandat med ögon ja med gud vet vad. Har full förståelse att det blev en retsam kommentar från mig då jag bara snyltar på eran skönhet
  • Anonym (Kaponjär)
    Quexet skrev 2015-03-01 21:39:09 följande:
    Shit, menar du att jag är så förutsägbar efter ett par månader på ett "anonymt" internetforum för nakenbilder??!  Undrar då vad min sambo tycker efter ett ex antal år som sambos! Nej det får bli att ta en annan färg på underkläderna imorgon, äta något nyttigt (i alla fall en gång under dagen), o kanske göra allt jag har tagit på mig.  Tror däremot att du kommer få smygflukta på färre ögon o ryggbilder från oss tjejer, om vi inte har ett tema att följa. Däremot kommer du nog få se ett gäng fler tuttar o rumpor!   Tycker dock att du är otroligt snål som inte har ställt upp en endaste liten gång under veckan som har varit! 

Haha inte att du var förutsägbar heller men då merparten följt konceptet så förutsatte jag att jag var rätt ensam i mitt tänk och att jag skulle få svar efter det. Din sambo har med all säkerhet det intressant med dig, hurvida du är som person det kan ju jag inte ens yttra mig om. Iaf så anser jag att du inte ska göra ett skvatt så länge du är nöjd med kroppen, jag tycker du är fin som du om det ens har betydelse i sammanhanget. Haha borde egentligen skämmas men smygkikat sålänge så varför ändra sig nu...
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-02 18:09:34 följande:
    Idag blir det påklätt...

Det här är ju galet underbart ju! Som klippt och skuret med ett knivskarpt leende, ja du är farlig snygg du.
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-02 19:08:35 följande:
    Smyyyyg kikar du ännu din buse? Det leendet har smällt några hjärtan genom åren Fast du har ju fortfarande inte sett min näsa va? Tänk om den är riktigt illa?

Haha du anar inte hur mycket jag tittar i smyg! Börjar få det klart för mig faktiskt, killarna har väl fallit som furor. Nej jag har ju inte det, skriver jag att jag skulle vilja se den så ställer väl du mig mot väggen med ett ultimatum eller något annat grymt så jag spelar smart här och låter dig hållas. Iaf så råder det inga tvivel om att helheten i ansiktet är bedårbedårande, går liksom inte att få till det i skallen att något skulle kunna ändra på den bilden man fått upp.
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-02 19:29:08 följande:
    Äsh, jag smög med här ett tag innan jag delade med mig.. Du spelar bra som ligger steget före, självklart hade jag använt min kvinnliga list och kommit med något ultimatum för att få dig mindre hemlig.. schack matt.. Är du lika snygg som du är bra på att ge komplimanger kan jag inte tänka mig annat än att herr Kaponjär har en hel del damer runt lillfingret.

Haha så kan det gå. Haha tack, ja nu har du något att fundera på
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-02 20:10:43 följande:
    nu har jag något att fundera på? Stilla min nyfikenhet då? Så lovar jag att du ska få en helhets bild... Kan till och med förstora upp det som canavasstavla om du vill..?

Haha skickar du den på posten eller hur menar du?
  • Anonym (Kaponjär)
    Quexet skrev 2015-03-02 20:37:54 följande:
    Se, nu har bytte jag färg (från mina underbara rosa!), har ätit lite sparris o har nästan fått allt gjort som jag har lovat att jag ska göra idag! ALLA på jobbet är lite lätt chockskadade, sambon hade inte en aning om att jag änns ägde andra färger på underkläderna så han var lite orolig att jag var över till grannen o stal ett par i morse! 

Verkar som man måste bo här för att inte missa något. Har smygkollat och nu du... ja du har haft väldigt fina bilder förut med men du har fått med något som inte har för mig varit närvarande när jag har kollat, kan nog närmast beskriva det som eldande exploderande passion som triggar varendaste liten synnerv. Ja jävlar vad bilden var laddad, nästan så en annan smäller av! Haha hoppas iaf att han blev överrumplad av färgen Bra jobbat
Svar på tråden Helkroppstråden