Quexet skrev 2015-03-01 21:39:09 följande:
Shit, menar du att jag är så förutsägbar efter ett par månader på ett "anonymt" internetforum för nakenbilder??! Undrar då vad min sambo tycker efter ett ex antal år som sambos! Nej det får bli att ta en annan färg på underkläderna imorgon, äta något nyttigt (i alla fall en gång under dagen), o kanske göra allt jag har tagit på mig. Tror däremot att du kommer få smygflukta på färre ögon o ryggbilder från oss tjejer, om vi inte har ett tema att följa. Däremot kommer du nog få se ett gäng fler tuttar o rumpor! Tycker dock att du är otroligt snål som inte har ställt upp en endaste liten gång under veckan som har varit!
Haha inte att du var förutsägbar heller men då merparten följt konceptet så förutsatte jag att jag var rätt ensam i mitt tänk och att jag skulle få svar efter det.

Din sambo har med all säkerhet det intressant med dig, hurvida du är som person det kan ju jag inte ens yttra mig om.

Iaf så anser jag att du inte ska göra ett skvatt så länge du är nöjd med kroppen, jag tycker du är fin som du om det ens har betydelse i sammanhanget. Haha borde egentligen skämmas men smygkikat sålänge så varför ändra sig nu...