Inlägg från: Anonym (Kaponjär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

Anonym (Mamita) skrev 2015-03-02 21:29:19 följande:
    Posten? Är du inte klok? En sådan ovärderlig sak levereras bara personligen

Haha du har nog rätt, sådana konstverk som både tavlan och motivet är åker nog inte ens säkert i en värdetransport så var nog bara dumt av mig att fråga om vanlig postgång, ja är man ovärderlig så är man. Låter som du har en plan, håll kurs du!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-03 18:51:00 följande:
    Min är också lite knäpp! Hänger sig och håller på.. Dessutom har det stått hela dagen att jag har ett oläst PM, vilket jag inte har...

Är nog bara ett skenmeddelande! Ja i hopp om att en Kaponjär hört av sig!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-03 19:26:52 följande:
    Hahaha, nu fick du till det!! Ja, när ska du ta dig i kragen och skriva egentligen? Börjar överväga att stänga ner kontot, och gå i kloster istället om det inte händer något snart... Jag är grymt nyfiken på hur du ska veta vem jag är? Eller om du helt enkelt skriver till varenda hona på familjeliv i jakten på "Mamita"...

Haha ja jag är inne på 120 honan nu, nappar friskt, visst många som vill heta "Mamita" ikväll! Nej ärligt så har jag tyvärr ingen aning alls faktiskt men kommer jag på ja då jävlar!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-03 19:48:34 följande:
    Gå med i
    Pillare skrev 2015-03-03 19:29:23 följande:
    Fin Josefin. Puss puss. <3
    Haha, pillare, det finns en sång av Eddie meduza om en Josefin... Med vääääldigt tveksam text! Kolla på youtube om du inte hört!

Då är väl kanske Marie mer passande om vi ska prata Meduza?
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-03 19:55:24 följande:
    Typiskt desperata honor, nappa som sillar på första masken som dom ser... Jag är faktiskt inte anonym helt längre ändå, alla i gruppen "mina bilder" vet vem jag är.

Nej vad säger du, men där är ju inte jag med så det hjälps ju inte iaf.
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-03 21:05:10 följande:
    Haha, ja, då får du väl ge mig en ledtråd så vi kan leta efter varandra? Innan alla honor sliter dig i stycken, så jag får nöja mig med små trasiga delar...

Ååå en skattjakt Jag ska se vad jag kan hitta på
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-03 21:52:56 följande:
    Härligt! Jag börjar... Jag är i ett badrum... Badrummet har kakel på golvet... Vitt kakel... Med fogmassa emellan det vita kaklet... Här får du till och med bild på när jag står i badrummet (eftersom jag är förbannat generös med ledtrådar som du ser)

Haha normalt har man klinkersplattor på golvet. Ja här var det inte annat än enormt retsamt, för herregud vilken helt fantastiskt människa du lyckats få på bilden, hon är het, hon är galet lekfull i sitt leende, ja gud vet vad ens vad hon tänker på, ja och vad jag tänker när jag ser henne. Det här mina damer och herrar gillade Kaponjär, väldans mycket, ja mycket! Fy fasen så snygg man kan vara. Okej ledtråd ett... En låt
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Gillar) skrev 2015-03-04 09:09:52 följande:
    Har varit mycket rumpbilder från mig den senaste tiden så här kommer en på framsidan istället!  O för Borkas skull lät jag fötterna vara kvar även om dom inte syns så bra!  Ha en underbar "lillördag" allihopa, det har jag planer på att ha! 

Fyfarao så vackert, din mage är ju bara för himelsk... Ja du får toppbetyg här.
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-04 11:06:37 följande:
    Är du golvläggare Kaponjär? Du verkar upprörd över min felskrivning? Stämmer gissningen är väl sången "the roof is on fire" med nirvana.. (golvnissar gillar nog inte tak...) Däremot hoppas jag att du tittar på bilden, och lider, särskilt efter den fjantiga lilla ledtråden

Haha nej men jag kan nog se mig själv som en gnutta allmänbildad. Dessutom gillar jag höjder faktiskt, gillar suget i magen man får när man står vid takfoten och kollar ner. Kan bli såhär petig med om någon säger stuprännor, vet inte vad för skräp det är men det heter hängrännor och stuprör Haha var ju hur bra ledtråd som helst anknytningen är galet bra. Men det är jobbigt att vänta här... Ja jag lider och kvider men samtidigt njuter av utsikten Synd bara att din användare är privat gillar färgen dock på din bild
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (pillllan) skrev 2015-03-04 12:47:52 följande:
    Kör en dagens outfit!! *trotsar vädret*

En outfit som är inne! Ja på soffan! Förbannat vackert, ja du och din kropp klär ju mindre hela kläder du har, malar är nog ett av mina favoritdjur ja det och grävlingar!
Svar på tråden Helkroppstråden