• Tom Araya

Helkroppstråden

SIPPAN13 skrev 2013-05-28 17:28:57 följande:
    ..... och mitt i allt det sköna dyker plötsligt en lång och kraftig orm upp ur en buske Drömmer (kommer inte ihåg eller om det är mer som en kal berghäll) och söker skydd i den varma, våta grottaTungan ute. Då det är min första gång i skogen ser jag lätt förvånad ut men finner mig snabbt i situatioenSkrattande
    Ja, den trivs bäst där det är blött och varm, gärna lite trångt också. Drömmer
    Bra att du inte blir rädd lilla flicka,för då måste jag hålla i dig hårt så du inte springer vilse igen.Flört
    Jeff Hanneman (gitarrist i Slayer) *1964-01-31 D: 2013-05-02 R.I.P.
  • SIPPAN13
    Tom Araya skrev 2013-05-28 17:41:34 följande:
    Ja, den trivs bäst där det är blött och varm, gärna lite trångt också. Drömmer
    Bra att du inte blir rädd lilla flicka,för då måste jag hålla i dig hårt så du inte springer vilse igen.Flört
    ......... men vad nu då.... en jägare till..... det här börjar bli riktigt spännandeDrömmer. Han vinkar åt oss..... ska vi gå dit Cool???
  • Tom Araya
    SIPPAN13 skrev 2013-05-28 17:50:27 följande:
    ......... men vad nu då.... en jägare till..... det här börjar bli riktigt spännandeDrömmer. Han vinkar åt oss..... ska vi gå dit Cool???
    Ja, varför inte...han känner jag, en riktig karl som du kommer att gilla.
    Men det börjar bli mörkt och kallt så du får nog följa med till vår jaktstuga för att värma dig vid en brasa under natten. Vi ska nog också göra vad vi kan för att du inte ska frysa, dina kläder är ju alldeles våta och behöver tas av för att torka.Kaffe Glad
  • SIPPAN13
    Tom Araya skrev 2013-05-28 17:56:40 följande:
    Ja, varför inte...han känner jag, en riktig karl som du kommer att gilla.
    Men det börjar bli mörkt och kallt så du får nog följa med till vår jaktstuga för att värma dig vid en brasa under natten. Vi ska nog också göra vad vi kan för att du inte ska frysa, dina kläder är ju alldeles våta och behöver tas av för att torka.Kaffe Glad

Åhh vilken mysig stuga.... med en sådan där fäll framför brasan. Är det ok att jag tar en varm, rykande dusch...... kläderna är lättare att få av dåDrömmer. Oj vad mitt vita linne klistrade sig fast vid min kropp..... ser ni alla myggbet genom det tunna, blöta tyget Skrattande?
    Jag sträck ut mig på fällen för att torka det sista och väntar med spänning på vad som händer härnäst......Oskyldig 

• Karios

Kanske behövs en bild mitt i allt prat. Här är en iallafall. Vet inte om den visats här tidigare. Isåfall blir det en repris. Och det är inte alltid det sämsta.

• Tom Araya

Jag ser något lite rött och svullet sticka ut....
    Jag tror det får bli grundlig rengöring där med.
    Sedan får du ligga mellan oss i fällen...

• SIPPAN13
    Tom Araya skrev 2013-05-28 18:32:22 följande:
    Jag ser något lite rött och svullet sticka ut....
    Jag tror det får bli grundlig rengöring där med.
    Sedan får du ligga mellan oss i fällen...
    "Där med"... utöver bäret.... fattar nollDrömmer???
  • Tom Araya
    SIPPAN13 skrev 2013-05-28 19:21:25 följande:
    "Där med"... utöver bäret.... fattar nollDrömmer???
    Ja, men så är det, en svullnad mellan benen och två framtill, bara att göra rent och sedan gnida in med salva.
    Under tiden ska du få något att stoppa i munnen och kanske måste vi också stoppa i något i hålen längre ner...
  • SIPPAN13
    Tom Araya skrev 2013-05-28 19:27:51 följande:
    Ja, men så är det, en svullnad mellan benen och två framtill, bara att göra rent och sedan gnida in med salva.
    Under tiden ska du få något att stoppa i munnen och kanske måste vi också stoppa i något i hålen längre ner...
    Haha ...........du verkar vara en härlig blandning mellan jägare, hudläkare och rörmokareSkrattande..... känns som jag har kommit helt rätt Glad
  • SIPPAN13

Karios skrev 2013-05-28 18:27:05 följande:
    Kanske behövs en bild mitt i allt prat. Här är en iallafall. Vet inte om den visats här tidigare. Isåfall blir det en repris. Och det är inte alltid det sämsta.

Jag gillar ju att snacka så............