• Anonym (tjockis)

Helkroppstråden

Knin skrev 2013-05-28 22:49:42 följande:
    Vackert, du e ingen tjockis du e vacker.

Thanks!! ;D
  • Meddelande borttaget
  • Mattias39
    Anonym (badsugen) skrev 2013-05-28 20:24:25 följande:
    Härligt med en bild i bildtråden, du är jäkligt snygg.

Bild i bildtråden är inte fel, vass men sann kommentar...
  • Knin
    Anonym (tjockis) skrev 2013-05-28 22:51:17 följande:

Thanks!! ;D
    My pleasure miss.
  • Knin
    justnextdoor skrev 2013-05-28 22:51:34 följande:
    Bra jobbat knin! Imponeras och inspireras av sånt!
    Tyst
  • Anton Chigurh
    Knin skrev 2013-05-28 22:44:59 följande:
    3 dagar i veckan på gymet å 2 dagar i löpspåret börjar ge resultat på en 47 åring. Nu ska bara magen bortFörvånad

Bra jobbat, Knin, ser bra ut redan, lyckas du sen skala an lite reservproviant till, så blir det riktigt bra.Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (Mjoff)
    Anonym (tjockis) skrev 2013-05-28 15:26:30 följande:
    Bara för det är tisdag... Drömmer

• gabbe06
    SIPPAN13 skrev 2013-05-28 15:07:05 följande:

Damn! och på knä dessutom! :-P
  • Chocoholica

4,6 kg har jag gått ner och den här kjolen passar äntligen igen. Boom boom boom come one everybody let me hear you say way oh!

Skrattande
  • Karios
    Anton Chigurh skrev 2013-05-28 19:45:02 följande:
    Vilka lats...vilken bröstmuskulatur Karios, jag blir faktiskt lite grön här, jag har så förbannat svårt å bygga på just bröstmuskulaturen, vetifan varför...gener kanske, men men, jag gläds med dig, du har lyckats otroligt bra, du har en gudomligt vacker kropp.....Skål
    Tack för inspirerande kommentarer.

Bröst/rygg har alltid funnits där. Som du säger, det är generna. Farsan hade stor överkropp, inklusive väl tilltagen rondör. Samtidigt hade han klena armar och trådsmala ben. Och där har du ramen för min styrketräning. Jag tränar förstås hela kroppen men har fokus på armar, ben och vader. Riktigt "rippad" kommer jag aldrig bli. Nöjer mig med att konstatera att bröstmåttet fortfarande vida överstiger måttet över magen.

På avstånd, och i vissa noga utvalda vinklar, är jag nöjd. I princip. För tusan, jag är inte 46 år längre. Fyllde 47 för ett tag sedan

Seså Anton, upp med några bilder nu så vi får njuta av en riktigt hård och tajt kropp.