• lollat

Helkroppstråden

Amys skrev 2013-05-29 09:06:16 följande:
    Kan inte ni bara dra långt åt...................! 

Ni måste har ett riktigt tråkigt liv som måste ge er på en person ni inte ens känner. Bara så ni vet så osar den ren avundsjuka runt er.
    Great minds think alike. 
  • Amys
    lollat skrev 2013-05-29 09:08:03 följande:
    Great minds think alike. 
    Kyss
  • Anonym (wdwdwdwd)
    lollat skrev 2013-05-29 09:06:28 följande:

Alltså, ni två kan ju ta och släppa kukarna och försöka träffa lite riktiga kvinnor uti det där vi andra kallar riktiga livet.
    Oh, lord! Perfekt, som vanligt! Skål

Du menar att sitta och runka åt bilderna som ett fåtal tjejer visar är det riktiga livet? Kanske är så att vi som KAN träffa kvinnor i verkligheten inte tycker ett random bröst på ett forum kanske är så speciellt utan ganska löjligt.
  • VeniVici
    Amys skrev 2013-05-29 09:01:23 följande:
    Tack snygging!Drömmer

Kyss
  • lollat
    Anonym (wdwdwdwd) skrev 2013-05-29 09:09:02 följande:

Du menar att sitta och runka åt bilderna som ett fåtal tjejer visar är det riktiga livet? Kanske är så att vi som KAN träffa kvinnor i verkligheten inte tycker ett random bröst på ett forum kanske är så speciellt utan ganska löjligt.
    HAHAHHAHA! Ditt resonemang är så FULLT med FUCK att det är omöjligt att fatta vad du menar. 

Får man fråga varför du fortsätter posta nedvärderande saker om personerna som vill visa upp sej här om det nu inte spelar någon roll för dej? Eller är det din livs Quest att försöka införtala folk som postar bilder på sej att inte göra det? Vad gör du när du lyckas? Tar en Hof och kollar på när grannen klipper gräsmattan? 
  • Amys
    Anonym (wdwdwdwd) skrev 2013-05-29 09:07:14 följande:

Hur vet du att jag inte känner henne?
    Då är du en riktigt rutten människa som sitter bakom ett anonymt nick, slänger massa skit på en person som du påstås dig känna. Vågar inte stå för det du skriver eftersom du är anonym och dessutom är en "vuxen" människa. Jag förstår att du är nöjd med dig själv och din personlighet, verkligen!  Skål
  • Anonym (wdwdwdwd)
    lollat skrev 2013-05-29 09:12:55 följande:
    HAHAHHAHA! Ditt resonemang är så FULLT med FUCK att det är omöjligt att fatta vad du menar. 

Får man fråga varför du fortsätter posta nedvärderande saker om personerna som vill visa upp sej här om det nu inte spelar någon roll för dej? Eller är det din livs Quest att försöka införtala folk som postar bilder på sej att inte göra det? Vad gör du när du lyckas? Tar en Hof och kollar på när grannen klipper gräsmattan? 

Jag är medveten om att din mentala kapacitet är ytterst begränsad, så att du inte förstår antog jag redan innan.

Detta är ett öppet forum, jag kommenterar det jag vill. Stryker ingen medhårs.

Sen dricker jag inte piss, även om du gör det.
  • Anonym (wdwdwdwd)
    Amys skrev 2013-05-29 09:13:44 följande:
    Då är du en riktigt rutten människa som sitter bakom ett anonymt nick, slänger massa skit på en person som du påstås dig känna. Vågar inte stå för det du skriver eftersom du är anonym och dessutom är en "vuxen" människa. Jag förstår att du är nöjd med dig själv och din personlighet, verkligen!  Skål

Jag slänger ingen skit, utan är bara ärlig.
  • Knin
    Amys skrev 2013-05-29 08:30:42 följande:
    Mer bilder åt folket!Flört

Sippan, tycker helt klart du vinner över Matte när de kommer till hälgetema.. Tungan ute  
    Oj, nu kom kroppen och ******* igång.
  • FjärilVingad73

Det är nästan roligt hur mitt liv kan intressera nån så jävla mycket att nån tycker att det är okej att kasta skit på mig hela tiden.

Hoppas du/ni är riktigt nöjda mer er själva. Måste vara riktigt roligt att vara en sån skitstövel.

Jag är den jag är - och jag står för det!