• Anton Chigurh

Helkroppstråden

FjärilVingad73 skrev 2013-05-29 22:48:48 följande:
    Anton: Din läckerbit!

En bild på dina vältränade armar vore nåt...
    Tackar så väldans, FV, du är för jädra gullig alltså....Glad

Å hur skall jag kunna förvägra ditt önskemål efter en sådan vacker kommentar,Hjärta nu blir det en repris denna gången, men jag har lite mer på G vad det lider. Men håll tillgodo så länge....

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • FjärilVingad73

Anton: *suckar nöjt* Himmel så läckert!!! :-P

Du skulle få smiska min rumpa gul och blå när du vill...

• Anton Chigurh
    FjärilVingad73 skrev 2013-05-29 23:40:54 följande:
    Anton: *suckar nöjt* Himmel så läckert!!! :-P

Du skulle få smiska min rumpa gul och blå när du vill...
    Tack igen, FV, å jag skulle med största nöje ta ut mig på din underbara röv, hur lätt som helst. Du är en mycket vacker kvinna.....Skål
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nyfikne

Think big ;)

SIPPAN13 skrev 2013-05-29 18:36:49 följande:
    Nyfikne skrev 2013-05-29 15:21:08 följande:
    Jag menade inte min burk utan min näthinna :D  
    Då måste ni har väldigt stora......... hmmmm.......... hjärnor

• SIPPAN13
    Knin skrev 2013-05-29 21:29:51 följande:
    Jamen god kväll alla fina...Tyst

Anton Chigurh skrev 2013-05-29 23:27:09 följande:
    Tackar så väldans, FV, du är för jädra gullig alltså....Glad

Å hur skall jag kunna förvägra ditt önskemål efter en sådan vacker kommentar,Hjärta nu blir det en repris denna gången, men jag har lite mer på G vad det lider. Men håll tillgodo så länge....

LightOnARainyDay skrev 2013-05-30 07:26:39 följande:

Efter morgon duschenTungan ute
    Vilka läckra grabbar vi har i tråden..... mums Tungan ute

• Jon the papa
    SIPPAN13 skrev 2013-05-30 07:27:23 följande:
    Men ärligt moderatorFoten i munnen. Plocka bort 2 st inlägg som ni anser "syftar på sex"....... nr 1. Hjälpa smurfen att inboxa......nr  2. svara på vad mina tuttar kostar utan att skylta med det i tråden.

Om ni skulle lägga samma energi på att plocka bort alla otrevliga anonyma så skulle ju FL kunna bli ett riktigt trevligt ställe.

God morgon till er andra {#emotions_dlg.flower}     
    Ärsh de är bara avundsjuka :) Ladda upp nått vackert nu innan man har sin första dag på nya jobbet så man kan ha ett leende på läpparna hur det än går :) 
  • SIPPAN13
    NyttNamn skrev 2013-05-30 07:36:36 följande:

Ja modereringen funkar fantastiskt ;) Somliga anonyma får köra hur mkt personliga angrepp som helst och vara riktigt vidrig mot en person i synnerhet, själv råkade jag, mitt i ett inlägg, skriva ett ord som börjar på p, slutar på ucko - till en högst osympatisk inläggsskrivare i går... Attans, bortplockad, varnad och anonymitetsindragning... God morgon Sippan!! :D
    Fullt ös......... medvetslös........ nu har vi kul iställetSkål.
    God morgon NNSolig!! 
  • SIPPAN13

Jon the papa skrev 2013-05-30 07:33:39 följande:
    Ärsh de är bara avundsjuka :) Ladda upp nått vackert nu innan man har sin första dag på nya jobbet så man kan ha ett leende på läpparna hur det än går :) 

Hinner inte ta något just nu så du får hålla till godo med en repris Obestämd.
    Lycka till på nya jobbet {#emotions_dlg.flower}!! 
  • Anonym (???)
    SIPPAN13 skrev 2013-05-30 07:43:59 följande:

Hinner inte ta något just nu så du får hålla till godo med en repris Obestämd.
    Lycka till på nya jobbet {#emotions_dlg.flower}!! 

Men allvarligt! Kan inte folk bläddra tillbaka och titta på dina bilder? ALLA är ju inte sååå intresserade?