• Anonym (X)

Helkroppstråden

SIPPAN13 skrev 2013-05-30 10:11:09 följande:

Och dessa två hänger ihop hur?? Får ligga precis hur mycket och ofta jag vill med min pojkvän.

Din pojkvän tycker det är helt ok att du fläker ut dig här med?
  • SIPPAN13
    Anonym (X) skrev 2013-05-30 10:13:19 följande:

Din pojkvän tycker det är helt ok att du fläker ut dig här med?
    Absolut..... vi fläker ju ut oss tillsammans på BC så vad är skillnaden?
  • Anonym (? 2)

Alla människor är lika jävla ytliga och dryga överallt idag tydligen. Man kommer inte undan! Jag måste vara dryg själv för att folk ens ska snacka med mig! Borde man ens bli förvånad.

DRA ÅT HELVETE befolkningen! 

• Amys
    Anonym (X) skrev 2013-05-30 10:05:32 följande:
    Grejen är den att jag tror att ni som postar bilder här inte får ligga alls. Utom Fv då. Annars skulle ni inte ha det behovet av självbekräftelse.
    Förstår inte vad du menar, jag ligger ofta, i sängen och sover.....
  • NyttNamn
    Anonym (? 2) skrev 2013-05-30 10:17:40 följande:
    Alla människor är lika jävla ytliga och dryga överallt idag tydligen. Man kommer inte undan! Jag måste vara dryg själv för att folk ens ska snacka med mig! Borde man ens bli förvånad. DRA ÅT HELVETE befolkningen! 

Vaknat på fel sida?? :/ Ta en liten middagslur så ska du se det känns bättre ;)
    Pour some sugar on me...
  • pink  dolly
    Anonym (? 2) skrev 2013-05-30 10:17:40 följande:
    Alla människor är lika jävla ytliga och dryga överallt idag tydligen. Man kommer inte undan! Jag måste vara dryg själv för att folk ens ska snacka med mig! Borde man ens bli förvånad.

DRA ÅT HELVETE befolkningen! 

Måste bli jobbigt för dig att gå in i en tråd där folk visar upp sig när man ogillar den ytliga världen så mycket.
  • Anonym (? 2)
    NyttNamn skrev 2013-05-30 10:23:30 följande:

Vaknat på fel sida?? :/ Ta en liten middagslur så ska du se det känns bättre ;)
    Jag är elak för att jag själv mår åt helvete. Så jag är inte mycket bättre själv, förlåt så mycketRynkar på näsan
  • Amys

Lite tuttar kanske får anonymarna på bättre humör?Förvånad

• Anonym (???)
    SIPPAN13 skrev 2013-05-30 10:11:09 följande:

Och dessa två hänger ihop hur?? Får ligga precis hur mycket och ofta jag vill med min pojkvän.

Exakt NÄR hinner du det?