• Anonym (???)

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2013-05-30 08:18:13 följande:
    Du visar noll bilder själv, ändå tycker du dig ha rätt å gnälla på andra som visar hur mycket underbart som helst. 

Skärp till dig för helvete !!! 

Inte svära...! Jag gnäller inte, jag förstår bara inte varför man lägger upp samma bilder igen och igen...men visst är det ert största intresse så ok!!
  • Anton Chigurh
    Anonym (???) skrev 2013-05-30 08:34:51 följande:

Inte svära...! Jag gnäller inte, jag förstår bara inte varför man lägger upp samma bilder igen och igen...men visst är det ert största intresse

så ok!!
    Tack.Kaffe
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Knin
    Nanime skrev 2013-05-30 08:43:10 följande:
    Kyss på er alla!

Kyss på dig! Rektigt hett.
  • FjärilVingad73

Nanime: Fint, som alltid! Solig

Jag är den jag är - och jag står för det!
  • ander25k
    Kyss på er alla!

Min morgon art genast mycket bättre , varför har man inte en sådan uppenbarelse här hemma {#emotions_dlg.flower}
  • Anton Chigurh

Kyss på er alla!
    Oj oj oj, det blir inte hetare än så. Fan Nanime......Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Karios
    Anton Chigurh skrev 2013-05-29 23:27:09 följande:
    Å hur skall jag kunna förvägra ditt önskemål efter en sådan vacker kommentar,Hjärta nu blir det en repris denna gången, men jag har lite mer på G vad det lider. Men håll tillgodo så länge....
    Riktigt bra "outline" på biceps. Och bra bredd på vingarna också. Synd bara att tröjan skymmer ditt starkaste kort, magen. Den är oslagbar.

Jag passar på att hiva upp motsvarande bild, om än mer diffus. Tagen för ett par år sedan. Tror jag lagt på något kilo till på överkroppen sedan dess. Jag får väl ta nya bilder och jämföra.

Och ja. Äkta skönhet sitter på insidan

• FjärilVingad73
    Karios skrev 2013-05-30 09:12:03 följande:
    Riktigt bra "outline" på biceps. Och bra bredd på vingarna också. Synd bara att tröjan skymmer ditt starkaste kort, magen. Den är oslagbar.

Jag passar på att hiva upp motsvarande bild, om än mer diffus. Tagen för ett par år sedan. Tror jag lagt på något kilo till på överkroppen sedan dess. Jag får väl ta nya bilder och jämföra.

Och ja. Äkta skönhet sitter på insidan

Ahhhhhhhhh.... Den här dagen blir bara bättre och bättre.... Maj gadd, Karios, du är riktigt jäkla läcker!!! Kyss
    Jag är den jag är - och jag står för det!
  • VeniVici
    Amys skrev 2013-05-30 07:56:41 följande:
    Godmorgon {#emotions_dlg.flower} (alla anonyma också, godmorgon på er)
    Flört