• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (hoppsan)
    Trolla skrev 2017-02-17 20:40:55 följande:

"I väntan på bättre tider" ;)

Kan inte ha blivit speciellt lång väntan med en så inbjudande rumpaFlört.
  • straight arrow
    Arbor skrev 2017-02-18 00:57:13 följande:

Fel fredag, men attans vad läcker du är

Tack sötnos!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Anonym (Mmm wow)
    Trolla skrev 2017-02-17 01:32:11 följande:
    Shit vilka sexiga vårtor
  • Rambo69
    Trolla skrev 2017-02-18 22:02:34 följande:

Hur har ni det ikväll, godingar?

Bra när jag kan titta på dig, puss på vårtgården.
  • Flörttomten

Du är lika sexigt fin här med.... ;)
  • Anonym (40+)

Ny här, suddiga jag vet, men jag jag har en del komplex så jag lägger upp dem för att utmana mig själv. Funderar på att dejta och vet inte om jag vågar. Jag tränar för att bli fit men är inte färdig än som synes.
    God natt alla fina i tråden!     

• Göteborgsmannen
    Anonym (40+) skrev 2017-02-19 02:10:03 följande:

Ny här, suddiga jag vet, men jag jag har en del komplex så jag lägger upp dem för att utmana mig själv. Funderar på att dejta och vet inte om jag vågar. Jag tränar för att bli fit men är inte färdig än som synes.

Du är fin som du är såklart! ;)
  • Anonym (hoppsan)
    Anonym (40+) skrev 2017-02-19 02:10:03 följande:

Du har ju en vacker kropp, absolut inget att ha komplex för tror inte att någon skulle tacka nej till att få smeka den!
  • Anonym (hoppsan)

Vacker mun och vackert bröst, båda skulle va trevliga att kyssa.