• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Abegayle70
    Anonym (40+) skrev 2017-02-19 23:08:37 följande:
    Tack, den här tråden är verkligen bra för självförtroendet. Glad
    Jag är 46 och kommer att söka en man i min ålder eller uppåt. Jag ska bara träna bort magen först och gå ner några kilon till, sedan är jag nöjd.  
    Hördu, du är jättefin hälsar en annan 46-åring.
    Reta mig inte om jag stavar fel, jag är dyslektiker...
  • Anonym (40+)
    Abegayle70 skrev 2017-02-20 00:07:41 följande:
    Hördu, du är jättefin hälsar en annan 46-åring.
    Tackar! Glad
  • Anonym (hoppsan)
    Anonym (40+) skrev 2017-02-19 20:34:25 följande:

Ok, aningen mindre suddiga. Jag är inte direkt pinnsmal som synes men jag ska sluta tjata om det. Jag försöker mest komma över min osäkerhet inför eventuell dejting så det här blir lite som KBT. Skrattande   

Tycker din kropp är superfin och läcker, alldeles lagom fit, Ser gärna mer av den.
  • Anonym (hoppsan)
    Anonym (Ms E) skrev 2017-02-19 21:35:36 följande:
    Ännu en vacker kvinna, din rumpa ser mysig utGlad.
  • Flörttomten

Tack, den här tråden är verkligen bra för självförtroendet. 

Jag är 46 och kommer att söka en man i min ålder eller uppåt. Jag ska bara träna bort magen först och gå ner några kilon till, sedan är jag nöjd.  

Om jag skulle gissa ålder på din kropp så skulle jag ha gissat 41 och inte en dag äldre...Hälsningar en 50+:are
  • Gladprick
    Anonym (40+) skrev 2017-02-19 20:34:25 följande:

Ok, aningen mindre suddiga. Jag är inte direkt pinnsmal som synes men jag ska sluta tjata om det. Jag försöker mest komma över min osäkerhet inför eventuell dejting så det här blir lite som KBT.    

Så jäkla Het! ;) du är skitsnygg!

Vill du gå på dejt!? ;)
  • Gladprick
    Trolla skrev 2017-02-18 22:02:34 följande:

Hur har ni det ikväll, godingar?

Fantastiskt fina bröst du har!! :)
  • Anonym (Frk Maria)

Tack, den här tråden är verkligen bra för självförtroendet. 

Men du... Du är inte din mage, din mage är bara en del av dig. Hade du även sagt jag ska börja dejta när jag bytt ut mitt fula skratt eller jag ska träffa nya människor när jag lärt mig alla floder i bortre Asien!

Tänk vad mycket du kommer missa som du egentligen skulle vilja göra nu men skjuter på av vilken orsak det än månde vara. Tänk om du aldrig blir av med din mage man kan ju inte träna bort specifika områden med fett... ska du bara sitta vid sidan om medan livet leker runt omkring dig? Du har fått fina svar av flera killa å tjejer här. Din mage är inget problem du är bra precis som du är å det finns människor som gärna vill dela ditt sällskap redan idag..
  • Gladprick

[quote=77319855][quote-nick]Quexxet skrev 2017-01-17 23:14:17 följande:[/quote-nick][/quote]

Så enormt Sexig!!!

Mums ;)