• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Crazylazy
    Anonym (Ok?) skrev 2017-02-20 14:18:16 följande:
    Jaa, det tycker jag verkligen :)
  • Crazylazy
    holahola skrev 2017-02-20 14:10:07 följande:
    Väldigt fin framsida...
  • Crazylazy
    Fred88 skrev 2017-02-20 10:10:00 följande:

Efterträningsbild

Det lönar sej tydligen att träna ;)
  • holidodi
    Anonym (40+) skrev 2017-02-19 20:34:25 följande:

Ok, aningen mindre suddiga. Jag är inte direkt pinnsmal som synes men jag ska sluta tjata om det. Jag försöker mest komma över min osäkerhet inför eventuell dejting så det här blir lite som KBT. Skrattande   

mmm ... det saknas bara lite grädde. :P
  • Firepants
    Crazylazy skrev 2017-02-20 07:20:06 följande:

Less is more

Sexigt men väldigt stiligt på samma gång.

Svårt att inte se annat än vacker ut när det gäller dig. :)
  • Fred88
    Crazylazy skrev 2017-02-20 15:45:55 följande:

Det lönar sej tydligen att träna ;)

Tackar ;)
  • Kluring
    Anonym (40+) skrev 2017-02-19 20:34:25 följande:

Ok, aningen mindre suddiga. Jag är inte direkt pinnsmal som synes men jag ska sluta tjata om det. Jag försöker mest komma över min osäkerhet inför eventuell dejting så det här blir lite som KBT.    

Vacker kropp
  • Anonym (Frk Maria)
    Anonym (40+) skrev 2017-02-20 08:47:11 följande:
    Tack för fina ord! Glad
    Du har förstås helt rätt men det handlar egentligen om mer än dejting, jag har satt vissa mål för att få den tillvaro jag vill ha och träningen är en del av det. Självfallet vill jag träffa någon som gillar mig oavsett sådana ytliga saker men att nå målen stärker mig på flera plan än bara utseendemässigt.    
    Visst ska man ha mål i livet å visst kan träning, hälsa å välmående vara flera av dem. Jag älskar att träna å gör det ofta... men glöm inte bort dig själv i det vännen. Mina mål med min träning har aldrig med någon annan att göra. Jag tränar inte för att bli av med min mage eller lår eller vad det nu kan vara för att någon annan då skulle uppskatta min kropp. Min kropp är jag på samma sätt som mina tankar å min själ. Jag skulle aldrig förändra mitt sätt att tänka för att någon annan möjligtvis skulle tycka bättre om mig då. Jag förstår att du vill vara ditt eget bästa det ska du naturligtvis men inte för någon annan än dig själv! Jag tror säkert att du kan hålla med om att det inte är en perfekt kropp som är eftersträvansvärt å attraktivt utan vägen dit. Det är sexigt med människor som vet vad de vill som kämpar för att nå dit. Att din mage inte är helt perfekt är det bara du som tänker på vi andra bryr oss bara om att du är en härlig människa med mycket att ge. Kör hårt å träna för din skull vännen men komplex det behöver du inte ha!!
  • Crazylazy
    Superman skrev 2017-02-20 16:32:55 följande:

Pappakropp...

Fast du är ju inte bara en pappakropp, du är ju en superman också ;)