• Anonym (badsugen)

Helkroppstråden

LightOnARainyDay skrev 2013-05-30 07:26:39 följande:

Efter morgon duschenTungan ute

Vilka coola bilder du har, de ser ut att vara tagna ur en brittisk indiefilm..... älskar din frisyr och det disiga badrummet!
  • LightOnARainyDay
    Anonym (badsugen) skrev 2013-05-30 21:43:19 följande:
    Vilka coola bilder du har, de ser ut att vara tagna ur en brittisk indiefilm..... älskar din frisyr och det disiga badrummet!
    Haha tackar tror jag Flört
  • Anton Chigurh
    Karios skrev 2013-05-30 09:12:03 följande:
    Riktigt bra "outline" på biceps. Och bra bredd på vingarna också. Synd bara att tröjan skymmer ditt starkaste kort, magen. Den är oslagbar.

Jag passar på att hiva upp motsvarande bild, om än mer diffus. Tagen för ett par år sedan. Tror jag lagt på något kilo till på överkroppen sedan dess. Jag får väl ta nya bilder och jämföra.

Och ja. Äkta skönhet sitter på insidan  

Tackar, Karios, det värmer alltid med litta trevliga omdömen....Glad

Du har ju en Gudomligt vacker lekamen för din del, riktigt snygga proportioner, bra peak på dina biceps, och vi är lite samma åldersgrupp, jag har förvisso några år mer än dig på listan, men det är skönt när vi gamla gubbar visar att man faktiskt kan va i hyfsad form trots att vi närmar oss femtistrecket och kanske vara till inspiration för yngre förmågor. 

Det är aldrig för sent att börja träna.... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

Ni är så många jag vill kommentera, men det får vänta, jag måste fan lägga mig, är helvetes trött, och jag skall snart upp igen, inte optimalt för att vakna utvilad i morrn ( idag !!! )

Så, god natt, gott folk, sov så gott. Vi hörs. Glad

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (Arch Angel G)
    Georg5567 skrev 2013-05-31 06:51:20 följande:

En för damerna :)
    suck... Vilken tomte! Julafton elr? Hallå titta mina stooora muklerr!!! 
  • Anonym (X)

Vääääldigt vilken låg aktivitet det blev här då....{#emotions_dlg.djavulsk}

• Mattias39
    Chocoholica skrev 2013-05-30 17:18:28 följande:
    Den här klänningen har jag inte kunnat haft sen jag var gravid i tredje månaden. Vägde mig imorses. Det nya budet: -5,9 kg sen 1:a april (Det var inget aprilskämt.  Jag menade allvar med att jag ville gå ner i viktTungan ute).
    Yeah baby! Oh behave! * Skrattande
    * Austin Powers

Shit...är extremt imponerad!!! Superbra jobbat!!! Glad
    Ser väldigt,väldigt bra ut!!
  • Anton Chigurh
    Chocoholica skrev 2013-05-30 17:18:28 följande:

Den här klänningen har jag inte kunnat haft sen jag var gravid i tredje månaden. Vägde mig imorses. Det nya budet: -5,9 kg sen 1:a april (Det var inget aprilskämt.  Jag menade allvar med att jag ville gå ner i viktTungan ute).
    Yeah baby! Oh behave! * Skrattande
    * Austin Powers

Tjusigt, Cholica, och grattis till minskningen av reservprovianten, alltid roligt när det går som planerat. Visar på självdisciplin......Solig