• Georg5567

Helkroppstråden

lilletrille skrev 2013-05-31 10:53:25 följande:
    Förstår inte varför det skall vara fel att hålla kroppen i form. Tycker tvärt om, att fler borde ta tag i sig själv och gå till gymet emellanåt istället för att sjunka ner i soffan med chipsskålen.

Muskler är hett!

Tack för den Lilletrille är det ett tjejnamn eller?
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2013-05-31 11:55:21 följande:
    Ja, nu lär ju Internet gå ner för gått, det var verkligen inte bra. ja, jag säger då det !!!
    "gott"

Det är ju helvete med...... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Georg5567 skrev 2013-05-31 13:14:29 följande:
    Tack för den Lilletrille är det ett tjejnamn eller?
    Jag vill gärna tro att den här underbart vackra kvinnan kommer från dejlige DANMARK. Men det gör hon inte....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (steffo)

Anonym (jisses) skrev 2013-05-31 11:23:17 följande:
    Sippan har alltså än en gång avreggat sig för att skaffa nytt nick.......ja säger då det...
    Anonym (???) skrev 2013-05-31 11:57:15 följande:

Det är ju lite spännande att se vad det blir....kanske nåt med sommartema istället för vårtema...hm....

Anonym (X) skrev 2013-05-31 11:59:05 följande:
    Sommarsl**** kanske..

Eftersom ni verkar hata henne så mycket borde ni ju njuta av att hon är borta.

• Hunters Gaze

Back in town.. kul att se att allt är som det alltid varit... anonyma fjantar som kritiserar...

• MrsPenn
    Anonym (jisses) skrev 2013-05-31 11:23:17 följande:
    Sippan har alltså än en gång avreggat sig för att skaffa nytt nick.......ja säger då det...
    Vem är Sippan och vad har hon gjort sig känd igenom?
    Om ditt namn innehåller ''Anonym'' så låtsas jag inte läsa vad du skriver.
  • Anton Chigurh
    MrsPenn skrev 2013-05-31 14:19:44 följande:
    Vem är Sippan och vad har hon gjort sig känd igenom?
    En otroligt grann Dam som postar mycket bilder, en del lite utmanande, och det tål inte PK-eliten härinne....
  • MrsPenn
    Anton Chigurh skrev 2013-05-31 14:21:59 följande:
    En otroligt grann Dam som postar mycket bilder, en del lite utmanande, och det tål inte PK-eliten härinne....
    Anton Chigurh skrev 2013-05-31 14:21:59 följande:

ok tack.
    Om ditt namn innehåller ''Anonym'' så låtsas jag inte läsa vad du skriver.