• PAUSA

Helkroppstråden

Anonym (jisses) skrev 2013-06-10 19:17:09 följande:
    Men seriöst.....du lider verkligen av bekräftelsebehov?!?
    Stå för den du är istället och behåll ditt förbannade nick. Du är och förblir ändå aldrig anonym och vi alla vet att du har ett enormt bekräftelsebehov. 

Finns det verkligen ingen kille du kan skicka bilder till privat istället för att lägga ut pinsamma bilder inför ALLA??? 
    "Lider".... visste inte att det var en sjukdom/åkomma Drömmer och den enda som verkar lida här är du och de andra anonyma.
    Min pojkvän får självklart alla bilder till sin mobil som jag postar här och till skillnad från dig så njuuuuuuter hanFlört.

Vem har sagt något om att vilja vara anonym......... skulle aldrig vilja ha det så tråkigt som ni verkar ha detSpöke.     
  • Vilda Tiger

Urbalans
    Jag ser inte så mkt av din kropp men jag gillar verkligen din hals och käklinje. :)

• PAUSA
    FjärilVingad73 skrev 2013-06-10 19:20:42 följande:
    Pausa: Posta gärna mer! Du har en fin kropp som tål att tittas på! Det tycker iaf jag, hetero som jag är!

Kyss Så länge det retar gallfebern på folk så absolut Skål.
  • Karios
    PAUSA skrev 2013-06-10 19:28:20 följande:
    "Lider".... visste inte att det var en sjukdom/åkomma Drömmer och den enda som verkar lida här är du och de andra anonyma.
    Min pojkvän får självklart alla bilder till sin mobil som jag postar här och till skillnad från dig så njuuuuuuter hanFlört.

Vem har sagt något om att vilja vara anonym......... skulle aldrig vilja ha det så tråkigt som ni verkar ha detSpöke.     
    *skrattar*

PAUSA - Bitter TorrBoll: 1-0
  • PAUSA
    Anonym (jisses) skrev 2013-06-10 19:26:24 följande:
    Hon VET om detta. 

Men du påminner ju mig om motsatsen hela tiden så det kan vara bra att friska upp minnet då och då Skrattande
  • Nyfikne
    PAUSA skrev 2013-06-10 19:31:07 följande:

Kyss Så länge det retar gallfebern på folk så absolut Skål.
  • Nyfikne
    FjärilVingad73 skrev 2013-06-10 19:20:42 följande:
    Pausa: Posta gärna mer! Du har en fin kropp som tål att tittas på! Det tycker iaf jag, hetero som jag är!
    glöm inte själv heller :)
    Länge sen jag såg dig här ju.
    kram 
  • FjärilVingad73

Näh, blir inga mer bilder på mig här. Orkar inte med anonymas skitsnack!

• PAUSA
    Anonym (jisses) skrev 2013-06-10 19:38:19 följande:
    Du är patetisk.
    Får jag fråga hur det kommer sig att du ständigt byter nick när du är så stolt över dina bilder och så gärna står för vad du lägger upp? Du klarar ju inte av att hålla dig från att posta bilder så vad spelar det då för roll att du byter nick?
    Du får inte fråga mig ett jäkla dugg för jag behöver inte din förståelse.

• LightOnARainyDay
    Anonym (jisses) skrev 2013-06-10 19:17:09 följande:
    Men seriöst.....du lider verkligen av bekräftelsebehov?!?
    Stå för den du är istället och behåll ditt förbannade nick. Du är och förblir ändå aldrig anonym och vi alla vet att du har ett enormt bekräftelsebehov. 

Finns det verkligen ingen kille du kan skicka bilder till privat istället för att lägga ut pinsamma bilder inför ALLA??? 
    Tråden heter Helkroppstråden!! Säger det dig något? Om du stör dig så dra till någon annan sida!!