• Anonym (japp)

Helkroppstråden

På väg till after work häng nere vid hamnen för några dagar sedan

• Anonym (japp)

nä gick inte att ladda upp någon bild ju

• Anonym (Pilsk)

[quote=68002773][quote-nick]Fantasybamse skrev 2012-12-18 19:39:02 följande:[/quote-nick][/quote]

Hot as hell!!

• Chocoholica
    Minus 7,1 kg = Ytterligare ett par brallor och en nördig T - shirt som återigen passar. Glad

Så en tröja jag inte kunnat ha på ett tag. Gött ä dä.

http://chocoholiquita.wordpress.com/
  • gabbe06
    Nanime skrev 2013-06-10 22:34:06 följande:
    Passar på att säga tack för de fina kommentarerna på den senaste bilden. Bjuder på en liten del av ansikte för en gång skull! Håll till godo!

Det var mycket hud i en och samma bild.
  • Secret

Härligt Choco.
    Och du borde bära kjol oftare på dina bilder.
    Jättefint :)

• Anonym (-)
    Chocoholica skrev 2013-06-11 00:57:58 följande:
    Minus 7,1 kg = Ytterligare ett par brallor och en nördig T - shirt som återigen passar. Glad
    Så en tröja jag inte kunnat ha på ett tag. Gött ä dä. 
    Jag måste säga att den kjolen där nere är fin, jag har sett den förut. Men snälla, är det så svårt att verkligen hitta fina överdelar till den? 
  • Mattias39
    mepetite skrev 2013-06-10 18:15:07 följande:
    men uh så goe ni e då. Ja, jag brer på den härliga värmländskan! Nu har tråden börjat tagit form igen med massa fina och unika bilder. men vesst vet ni.. =D

Ah...roligt att man inte är enda värmlänningen här...då är det iaf en till som förstår om man skulle dra igång att prata... Glad
  • PAUSA
    Mattias39 skrev 2013-06-11 09:28:35 följande:

Ah...roligt att man inte är enda värmlänningen här...då är det iaf en till som förstår om man skulle dra igång att prata... Glad
    Många med mig uppskattar nog om du håller dig till svenska även i fortsättningen Flört.
  • Mattias39
    PAUSA skrev 2013-06-11 09:42:30 följande:
    Många med mig uppskattar nog om du håller dig till svenska även i fortsättningen Flört.
    Äsch, nu skojar du med mig...jag VET ju hur mycket du älskar dialekt...*S*