Karios skrev 2013-06-10 20:38:59 följande:
Först och främst, tack för komplimangen. När det gäller träning så är det långsiktighet som gäller. Med tanke på alla år jag lagt på styrketräning och kampsport så är utdelningen egentligen rätt klen. Jag tränar numera 3-4 gånger per vecka, och väger runt 82 kilo, på 175 över havet. Det är inte så märkvärdigt. Bilderna ljuger lite, jag är inte så "biffig" som det måhända ser ut. Men för tusan, jag äter gott också. Och jag älskar att träna extremt hårt! Det blir ett pass i taget, stenhårt. Och sen nästa pass, stenhårt. Och vips, så gick det tio år. Tricket är att älska själva träningen, och att älska testa gränser för vad kroppen tål.
Ungefär så

Låter rimligt. Jag är en periodare och tycker egentligen det är ganska tråkigt att träna.. gym är okej men jag prioriterar mycket annat, fast jag BORDE se till att gäddhänget och låren får några omgångar med styrketräning.
Det är enligt min högst personliga åsikt inte fel om du är lite mindre biffig än vad korten kan ge sken av. Det är ändå ett rejält lass muskler du bär omkring på och jag tycker dina bilder (alltså din kropp) är skitfina (skitfin)!