Inlägg från: ooOO MM OOoo |Visa alla inlägg
  • ooOO MM OOoo

Helkroppstråden

Nyfikne skrev 2013-07-22 11:05:21 följande:
    Mmmmm, snacka om att höja arbestmorlaen..eller nåt annt :D

Ha ha haaa... ja en del skulle nog få svårt att koncentrera sig på sina patienter sen..;) Eller tänk när postkillen kommer in här...
  • ooOO MM OOoo

Klockan helt enkelt för att den är snygg.
    Kläderna p g a reglerna.

• ooOO MM OOoo
    Anonym (???) skrev 2013-07-22 11:54:57 följande:

Jaha...det ser ut som du är ssk med de kläderna och den klockan i alla fall. Du kan ju inte vara sekreterare hos polisen i alla fall...Skrattande

Ja  sjukhus har sina regler om kläder, och på min mottagning är det så att antingen är man helt ombytt eller helt i privata kläder som sekreterare... och idag blev det ombytt..:) Finns ju inga speciella klockor för sekreterare så det blev helt enkelt en som jag gillar..:)  Så nej, jag är inte ssk utan en (läkar)sekreterare..:) Hade dock varit intressant att vara sekreterare hos polisen tycker jag.
  • ooOO MM OOoo
    Nyfikne skrev 2013-07-22 12:02:40 följande:
    nä, vill inte bli undersökt av en läkare som har nakna sekreterare springande på mottagningen :)

Ha ha haa... nej det vill man kanske inte.. jag hade nog velat det...;)
  • ooOO MM OOoo
    Mandiisen skrev 2013-07-22 13:30:09 följande:
    Efter 2graviditeter
    tuttarna försvann dock efteråt. men det fixas nästa år, happy :)

Jättefin är du... och i samma ålder som min dotter..Förvånad
  • ooOO MM OOoo
    Anonym (Beckham) skrev 2013-07-22 15:46:05 följande:
    Hur gammal är du egentligen?

Ha haa... det är inget man frågar en tjej...:) Men jag skäms inte... 40 år.
  • ooOO MM OOoo
    Mandiisen skrev 2013-07-22 16:24:15 följande:

om du tycker att det ser bättre ut så kan jag ju faktiskt tala om för dig att jag har gått ignom 2graviditeter. jag blev av med tuttarna som jag blev väldigt ledsen över. otroligt att du inte kan tänka längre än vad näsan räcker
    trodde gruppen var en ''feel good'' grupp som det står

Du ska inte bry dig om det där PUCKOT Mandiisen. Bara ignorera. Antagligen har han/hon/det aldrig sett eller känt bröst i verkligheten.
  • ooOO MM OOoo

Anonym (Beckham)
    Så "Oj, där ser man" innebär att...??

• ooOO MM OOoo

Mandiisen- jag tycker du bara ska ignorera puckot. Detta är precis vad han/hon/det vill.. Att du reagerar. Bara ignorera istället.

Svar på tråden Helkroppstråden