Inlägg från: ooOO MM OOoo |Visa alla inlägg
  • ooOO MM OOoo

Helkroppstråden

FjärilVingad73 skrev 2013-07-19 10:58:55 följande:
    Det är ju lätt att sno bilder på nätet och låtsas att det är bilder på en själv, i nåt patetiskt försök att hävda sig själv som omväxling till att hacka ner på andras bilder anonymt...

Men det är som jag brukar säga, än är inte den sista idioten född!!

Själv sätter jag ut bilder för att det får mig att må bra, vad får man ut av att sätta ut andras bilder? Lever personen verkligen i en sån fantasivärld att han/hon tror det är han/hon på bilderna.... knasigt. Förstår inte sånt.
  • ooOO MM OOoo
    Nyfikne skrev 2013-07-19 11:38:41 följande:
    oooooooooOOOOOOO MIGHTY ;)

Vilka fina bilder :)
    Den svartvita kunde lika gärna varit en grekisk staty om du inte hade täckt titsen med handen.
    Din rumpa ser ut att behöva närmare undersökning :)

Ja lite "ömhet" hade inte skadat...;)
    Tack fina du för komplimangerna...
    Grekisk staty...... låter fint det.
  • ooOO MM OOoo

Snaggatm- tappade nästan andan när jag såg dig ;)

• ooOO MM OOoo

Känns som om poängen med den här tråden försvunnit lite. För att påminna er om vad tråden handlar om... Läs högst upp på sidan så kommer ni kanske ihåg det :)

• ooOO MM OOoo

Det är så skönt att jag inte har påstått att jag är snygg eller vältränad utan faktiskt bara em tjej med stor viktnedgång och fyra barn. :) sen om någon annan tycker det är snyggt/vackert/fint, ja det är ju deras sak. Skönheten finns i betraktarens öga. Själv är jag nöjd och det räcker för mig.

• ooOO MM OOoo

Gastkramaren- fin som vanligt.
    Pausa- väldigt vackert.

• ooOO MM OOoo

Angående trosor. Jag har aldrig trosorna högt uppe men för den delen har jag inga "bulor" som putar ut.. Det beror på vad man har för trosor. Värre tycker jag om man har jeans som sitter så illa att allt väller ut ovanför.

• ooOO MM OOoo

Nyfikne - absolut. Bara kom så ska jag visa dig ;)

Svar på tråden Helkroppstråden