Inlägg från: ooOO MM OOoo |Visa alla inlägg
  • ooOO MM OOoo

Helkroppstråden

pinkdolly- wow

• ooOO MM OOoo
    Anton Chigurh skrev 2013-07-23 08:21:16 följande:
    Du har en jävligt snygg kropp, MM, det är inget snack om saken. Jösses alltså....Glad

Och ha en skön dag.Solig
    Tack för det... ha en superfin dag du med.
  • ooOO MM OOoo

SÅ, inga foton på gång för oss som vill njuta och se kroppar av alla de slag?

• ooOO MM OOoo
    Anonym (Beckham) skrev 2013-07-23 10:03:23 följande:

Vägar tyvärr inte lägga ut en bild efter att ha sett andra grabbar här som är betydligt större på de flesta ställen. Verkar vara dom som får kommentarerna också.

Det spelar väl ingen roll... jag är inte heller så perfekt men det funkar ändå..:)
  • ooOO MM OOoo
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-23 10:05:23 följande:
    Kan inte ladda upp bilder med mobilen tyvärr... :-/

Det är SÅ trist att inte kunna göra det....
  • ooOO MM OOoo
    straight arrow skrev 2013-07-23 12:29:50 följande:

Skönt och varmt ute, men också skönt att svalka av sig i skuggan...
    Mums
  • ooOO MM OOoo
    pinkdolly skrev 2013-07-23 14:01:38 följande:

Ja vad säger man... fin som alltid.
  • ooOO MM OOoo
    Mandiisen skrev 2013-07-23 14:07:14 följande:
    inte svårt alls att hitta en trots att jag har två barn och inga tuttar. för jag har en jävla fin röv och ansikte iaf, och enligt många en väldigt bra personlighet och mogen.
    Tycker synd om dig. ''Man känner andra som man känner sig själv'' sägs det ju. bara för att du inte får någon betyder det ite att jag inte får någon.
    Så lille snuttenutte. lämna denna tråd och ta tag i ditt liv.

Mandiisen -  varför slutar du inte bara svara den där personen så dör det hela ut sen. Bättre vi ägnar oss åt bilder på denna tråd..:)
  • ooOO MM OOoo

Fyy vad trist att tråden håller på att utvecklas till "pajkastar forum".... trist. Vill komma in och se härliga bilder men istället blir det bara trams....tråkigt!

• ooOO MM OOoo
    straight arrow skrev 2013-07-23 15:41:37 följande:
    Nu finns det ju privata grupper om man vill lägga upp bilder utan en massa tjafs med anonyma typer

Ja men är det klokt att man inte ska kunna ha en öppen grupp för att det finns puckon... visst finns det andra trådar men vad fasen... :)
Svar på tråden Helkroppstråden