-
Du måste vara grymt nöjd med dig själv.Anonym (Lydia) skrev 2018-08-16 14:58:53 följande:
-
Olydia...Anonym (Lydia) skrev 2018-08-16 14:58:53 följande:
-
Tack snällaAnonym (Stallion) skrev 2018-08-16 15:26:06 följande:asså du är ju magiskt snygg!!!Jag är inte direkt onöjdAnonym (hoppsan) skrev 2018-08-16 15:47:55 följande:Du måste vara grymt nöjd med dig själv.Anonym (FinKukad) skrev 2018-08-16 18:30:44 följande:Olydia...
Nu var du rolig
-
[quote=78971439][quote-nick]Anonym (Lydia) skrev 2018-08-16 14:58:53 följande:[/quote-nick][/quote]
Jäklar lydia.. Riktigt fin.. Hela du =) -
Nu har jag saglat klart Lydia, kom en pickasprätt som igår mordse.
-
Nu har jag saglat klart Lydia, kom en pickasprätt som igår mordse.
-
[quote=78971439][quote-nick]Anonym (Lydia) skrev 2018-08-16 14:58:53 följande:[/quote-nick][/quote]
Faan vilken kropp du har Lydia! Muskulös, kvinnlig, sensuell och sexuell på samma gång. -
Men det är fler än mig du har tillskrivit även om jag kan förstå din fascination för mig. Där har du fel, har vänt mig till både tomtarna som sällan ser kvinnohud men också de så begåvade pjäserna som själva postat bilder. Där var jag så måttligt populär att allt från kapten till muskelnutte-kk fick rycka in till försvar av blondie. Du har även fel i att jag är en naturlig del av tråden, jag är en lite parentes om ens det. Frågan är varför jag skulle förakta den när den skänker mig skratt.Anonym (Undrandes) skrev 2018-08-16 11:42:56 följande:
Krav ställer jag inte, men mina förväntningar till dig är inte speciellt höga efter att ha läst igenom ett fåtal av dina patetiska försök till att verbalt nedgöra runknissarna här i tråden. Det får du ingen fjäder i hatten för precis.
Dessutom har du ju nu blivit en naturlig del av den tråd som du verkar förakta så mycket. Intressant att se att du verkar lägga ner mer tid på att skriva i tråden, än de personer som du förlöjligar :)
Patetisk var ordet, sa Bull.
Undrar om det ska tolkas som tecken på allmänt ohyfs eller schizofreni, med tanke på att du väljer att själv besvara frågan ställd till Vildstige1 beroende på om du är densamma. Antar det sistnämnda. -
Läcker :-P -
Så många bortförklaringar, så lite självinsikt.Anonym (1789) skrev 2018-08-17 11:10:08 följande:
Men det är fler än mig du har tillskrivit även om jag kan förstå din fascination för mig. Där har du fel, har vänt mig till både tomtarna som sällan ser kvinnohud men också de så begåvade pjäserna som själva postat bilder. Där var jag så måttligt populär att allt från kapten till muskelnutte-kk fick rycka in till försvar av blondie. Du har även fel i att jag är en naturlig del av tråden, jag är en lite parentes om ens det. Frågan är varför jag skulle förakta den när den skänker mig skratt.
Undrar om det ska tolkas som tecken på allmänt ohyfs eller schizofreni, med tanke på att du väljer att själv besvara frågan ställd till Vildstige1 beroende på om du är densamma. Antar det sistnämnda.
Tror de flesta här i gruppen, mig inklusive, skulle vara mer fascinerade av en slaskhink än av dig som person. Jag förmodar att det samma gäller för personer i den icke-digitala verkligheten också.
Beklagar, men du framstår faktiskt inte som en speciellt intressant person.