• Anonym (Huga)

Helkroppstråden

Anonym (1789) skrev 2018-08-21 15:26:04 följande:
    Så många frågor, så oväsentliga funderingar lille gossen.

Du har all rätt att "sitta och vara dryg" men räkna då med att du kommer få mothugg. Nej, kommer trots din fina uppmaning skriva anonymt och det är inte det som utgör hur pass man står för sina ord, tänk om där. Förstår inte varför det skulle vara idiotförklarande att göra konstateranden. Heller inte när jag ska ha påstått mig vara smartare än någon annan. Avslutningsvis är klockslag för inlägg irrelevant men för din skull kan jag säga att jag diskar och sköter tvätten.

Trevligt att du först benämner mig charmig för att i meningen efter irritera dig på mig. En hatkärlek värd en storhet nästan.
    Jag kanske missbedömde dig, jag trodde att du förstod dig på ironi.
    Liksom att jag tog dig på orden att du skulle stå för din sak. Som du direkt avböjer. För att du inte kan eller vågar.
    Ska jag vara ärlig så har jag mina misstankar om vem du är, fast jag kanske har fel.

Så fröken är hemmafru, jaha. Ja men då förstår jag att du kan sitta här i tid och otid.

Och gosse förresten? Jag är då rakt ingen gosse, långt därifrån.

Nu får du vänta om du vill ha fler svar, nu ska jag iväg och hälsa på mitt barnbarn någon timme.

Kram {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (1789)
    Anonym (Huga) skrev 2018-08-21 15:34:46 följande:

Jag kanske missbedömde dig, jag trodde att du förstod dig på ironi.

Liksom att jag tog dig på orden att du skulle stå för din sak. Som du direkt avböjer. För att du inte kan eller vågar.

Ska jag vara ärlig så har jag mina misstankar om vem du är, fast jag kanske har fel.

Så fröken är hemmafru, jaha. Ja men då förstår jag att du kan sitta här i tid och otid.

Och gosse förresten? Jag är då rakt ingen gosse, långt därifrån.

Nu får du vänta om du vill ha fler svar, nu ska jag iväg och hälsa på mitt barnbarn någon timme.

Kram

Både kan och vågar. Varför du däremot missbedömde svaret om disk och tvätt till att vara en sanning är en annan sak. Förmodligen såg du inte, i all din fartblindhet, det sarkastiska du fick i retur och förenklade i tankeverksamheten. Är kanske lätt hänt, antar jag. Må du vara snällare mot barnbarnet än du har varit mot Lydia. Alternativt kan du lära barnbarnet hur en mor/far-förälder kan agera på nätet.
  • smeden75
    Anonym (1789) skrev 2018-08-21 12:58:08 följande:

Kan garantera att vartenda ord i alla fall jag skrivit skulle jag kunna säga öga för öga. Vad gäller signaturen Huga har jag ingen aning, även om min gissning är att han inte hade gjort så utan att det mer är begåvningen som sviker.

Syftade inte på dig kära 1789..tvivlar inte en sekund på det! Menade den personen som kallar sig huga!
  • Anonym (1789)
    smeden75 skrev 2018-08-21 15:46:17 följande:

Syftade inte på dig kära 1789..tvivlar inte en sekund på det! Menade den personen som kallar sig huga!

Tack.
  • Flörttomten

[quote=78985596][quote-nick]Undantaget skrev 2018-08-21 18:18:45 följande:[/quote-nick][/quote] En mycket vacker bild på dig... ;)

• Sydman

Mmm så vacker kropp du har![quote=78985596][quote-nick]Undantaget skrev 2018-08-21 18:18:45 följande:[/quote-nick][/quote]

• Sydman

Kan inte du och 1789 föra era diskutioner på någon annan tråd? Denna tråden heter helkroppstråden och där passa inte era diskutioner in!

Anonym (Huga) skrev 2018-08-21 15:12:31 följande:

Du är för charmig.

Och vet du vad? Du irriterar mig också.

Det kanske är så att jag inte bryr mig så där våldsamt mycket om vad du och andra anonyma tycker om vad jag skriver?

Du menar att DU har all rätt att sitta här och vara dryg men jag har det inte?

Jag är ledsen om jag gör dig besviken men så fungerar det inte.Ok käre 1789, vem är du då?

Skriv med ditt ordinarie nick så gör jag det också.

Om det nu verkligen stämmer att du kan stå för allt du skrivit här...

Bemöter du folk likadant i verkligheten, idiotförklarar dem du inte gillar?

Vad får dig att tro att du skulle vara smartare än någon annan?

Vad gör du själv om dagarna, du verkar ha tid att sitta här och skriva lite när som?

• Noname00
    Superman skrev 2018-08-21 18:24:39 följande:

[quote=78985596][quote-nick]Undantaget skrev 2018-08-21 18:18:45 följande:[/quote-nick][/quote] En mycket vacker bild på dig... ;)

Shit va tight kropp! :)
  • johanscam4

[quote=78985596][quote-nick]Undantaget skrev 2018-08-21 18:18:45 följande:[/quote-nick][/quote]

Den baken är något av det finaste jag sett :) bra där!