• Gaskarl

Helkroppstråden

[quote=78977599][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-08-18 19:20:22 följande:[/quote-nick][/quote]

Härligt att se något från dig igen.

• Anonym (1789)
    Anonym (Huga) skrev 2018-08-21 11:02:09 följande:

Oj då, det var värst vad du tog åt dig.

Du behöver inte oroa dig, jag har redan en anställning. Men tack för omtanken.

Nu när jag kikat lite på vad du bidragit med i den här tråden så kan du ju gå före med gott exempel.

Diska hos mamsen räknas inte. Tog inte åt mig men du ska inte inbilla dig att du går obemärkt med sådana påhopp, det gäller för mig och således för dig och alla andra. Som sagt, jag har en kropp värd besväret men inget behov av uppmärksamhet från trådens snoppar och/eller snippor.
  • Anonym (1789)
    Anonym (Huga) skrev 2018-08-21 11:33:06 följande:

Vad tror du att jag gjorde uppe när jag svarade Lydia vid halv sex? Diskade hos morsan?

Jag har inte gjort några påhopp och jag har svarat Lydia på hennes kommentar.

Tror du inte att hon kan tala för sig själv? Eller behöver hon hjälp av dig?

Du gafflar för mycket.

Skötte tvätten kanske. Klart hon kan det men du irriterar mig. Samma spelregler för dig dock, jag har fått mothugg av sådana det inte berört när jag kommenterat.

Du tänker för lite.
  • Lelle4
    barfotaisanden skrev 2018-08-20 23:21:52 följande:
    Du är otroligt vacker Lydia, vilken fin kropp.Tungan ute
    Jag kan bara hålla med ))) Tack Lydia !!
    Vill oxo säga att jag saknar Justme79 Hon är sååååå vacker )))
  • Lyckans ost

Så tråkigt att det ska vara så mycket tjafs i den här tråden. Hela jävla nätet är ju fullt av troll, nötter och elaka människor. Kunde inte detta fått vara en trevlig "feel good tråd"? Trist, tycker jag

• smeden75
    Lyckans ost skrev 2018-08-21 12:35:54 följande:

Så tråkigt att det ska vara så mycket tjafs i den här tråden. Hela jävla nätet är ju fullt av troll, nötter och elaka människor. Kunde inte detta fått vara en trevlig "feel good tråd"? Trist, tycker jag

Tyvärr är det ju jätte lätt att vara tuff och hatisk bakom en skärm.. I riktiga livet är det inte lika kul!
  • Anonym (1789)
    smeden75 skrev 2018-08-21 12:41:47 följande:

Tyvärr är det ju jätte lätt att vara tuff och hatisk bakom en skärm.. I riktiga livet är det inte lika kul!

Kan garantera att vartenda ord i alla fall jag skrivit skulle jag kunna säga öga för öga. Vad gäller signaturen Huga har jag ingen aning, även om min gissning är att han inte hade gjort så utan att det mer är begåvningen som sviker.
  • Anonym (Nyfiken1)

Jag tycker det är intressant att en sådan otroligt intelligent och välartikulerad akademiker till lika MENSA-medlem väljer att tillbringa sin dyrbara tid i en tråd full av lättklädda, bekräftelsetörstande neandertalare.

• Anonym (1789)

Kan bara instämma med föregående talare. Dessvärre är människan av komplex art där förnuftet gång efter annan sviks av de grundläggande behov Maslow en gång så fint slog fast. Men förmodligen är det så att även Clarken eller Kaptenen, beroende på vem av dessa som åsyftades, har ett intellekt som behöver sin diametrala funktion och kanske utgår då även delar av deras stimulti från den visuella aspekten, därav dragningen till de bekräftelsetörstande neandertalarna och deras bilder.

Eller så tänker folk helt enkelt med kuken/fittan.

• Anonym (1789)
    Anonym (Huga) skrev 2018-08-21 15:12:31 följande:

Du är för charmig.

Och vet du vad? Du irriterar mig också.

Det kanske är så att jag inte bryr mig så där våldsamt mycket om vad du och andra anonyma tycker om vad jag skriver?

Du menar att DU har all rätt att sitta här och vara dryg men jag har det inte?

Jag är ledsen om jag gör dig besviken men så fungerar det inte.Ok käre 1789, vem är du då?

Skriv med ditt ordinarie nick så gör jag det också.

Om det nu verkligen stämmer att du kan stå för allt du skrivit här...

Bemöter du folk likadant i verkligheten, idiotförklarar dem du inte gillar?

Vad får dig att tro att du skulle vara smartare än någon annan?

Vad gör du själv om dagarna, du verkar ha tid att sitta här och skriva lite när som?

Så många frågor, så oväsentliga funderingar lille gossen.

Du har all rätt att "sitta och vara dryg" men räkna då med att du kommer få mothugg. Nej, kommer trots din fina uppmaning skriva anonymt och det är inte det som utgör hur pass man står för sina ord, tänk om där. Förstår inte varför det skulle vara idiotförklarande att göra konstateranden. Heller inte när jag ska ha påstått mig vara smartare än någon annan. Avslutningsvis är klockslag för inlägg irrelevant men för din skull kan jag säga att jag diskar och sköter tvätten.

Trevligt att du först benämner mig charmig för att i meningen efter irritera dig på mig. En hatkärlek värd en storhet nästan.