• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-08-22 10:06:12 följande:
    Skrämmande att du har barn och barnbarn och inte förstår att du har tryckt ner Lydia, när hon själv förklarat att hon tog illa vid sig.
    Inte mitt fel att hon är överkänslig.
    Sedan så är det faktiskt så att om man lägger ut avklädda bilder så får man räkna med att inte alla ger komplimanger.

Jag har faktiskt inte bara kommenterat henne.

Kanske jag gjorde henne en tjänst rentav? Varför ska en så ung tjej outa sig så fruktansvärt? Visserligen för sent nu men hur tänker man när man lägger ut bild även på sitt ansikte?
    Hade det varit min dotter jag fick se såna bilder på så hade mitt hjärta snudd på stannat. Fast det skulle inte hända, vi har lite mer moral än så.

Mina barn och barnbarn behöver du inte bekymra dig för. Men tack för omtanken.
  • Anonym (1789)
    Anonym (Huga) skrev 2018-08-22 10:50:23 följande:

Sedan så är det faktiskt så att om man lägger ut avklädda bilder så får man räkna med att inte alla ger komplimanger.

Kanske jag gjorde henne en tjänst rentav? Varför ska en så ung tjej outa sig så fruktansvärt? Visserligen för sent nu men hur tänker man när man lägger ut bild även på sitt ansikte?

Hade det varit min dotter jag fick se såna bilder på så hade mitt hjärta snudd på stannat. Fast det skulle inte hända, vi har lite mer moral än så.

Nej men det är ditt fel att du inte ber om ursäkt efter det hon har skrivit. Gissnigsvis sträcker sig inte din förståelse så långt att moralen du annars förespråkar blir applicerbar när felsteget gäller dig själv. Jag tycker synd om dig och din frikyrkliga, hycklande moral.
  • Anonym (1789)

Och så sägs det att kvinnor ska lyfta varandra. Kommer aldrig vara hållbart på grund av missunsamheten.

• Tom Araya
    Anonym (Huga) skrev 2018-08-22 10:50:23 följande:

Har du varit på en badstrand någon gång?

Går du omkring och säger till alla där varför de "outar" sig så fruktansvärt?
  • Anonym (hoppsan)
    Anonym (Yl) skrev 2018-08-22 09:22:14 följande:

Godmorgon :) mvh onsdagsrumpa

Mycket fin rumpa, förtjänar en vackrare trosaFlört.
  • Anonym (hoppsan)
    Anonym (Lydia) skrev 2018-08-21 21:50:18 följande:
    Lelle4 skrev 2018-08-21 12:18:43 följande:
    Jag kan bara hålla med ))) Tack Lydia !!
    Vill oxo säga att jag saknar Justme79 Hon är sååååå vacker )))
    Tack snällaGlad
    Det där var min sista bild i denna tråd för nu har dom lyckats att även skämma  bort mig  

Vad tråkigt, kommer att sakna dina vackra bilder. Tack för det som varit!
  • smeden75
    Anonym (1789) skrev 2018-08-22 10:06:12 följande:

Skrämmande att du har barn och barnbarn och inte förstår att du har tryckt ner Lydia, när hon själv förklarat att hon tog illa vid sig.

Ja jag hoppas verkligen att hans barn och barnbarn har en högre utvecklad empati än Huga.. Men som sagt Huga verkar ju inte så stabil som människa!
  • Anonym (Yl)
    Anonym (hoppsan) skrev 2018-08-22 11:57:58 följande:

Mycket fin rumpa, förtjänar en vackrare trosa.

Fniss, det är mina sovshorts
  • Anonym (hoppsan)
    Anonym (Yl) skrev 2018-08-22 12:47:20 följande:
    Fniss, det är mina sovshorts
    Mmm, såg ut som något sådant, hur ser du ut i trosor då?
  • Anonym (Skaraborgaren)

Funderar om man ska lägga upp bild eller inte.. /Kille