• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Huga)
    Tom Araya skrev 2018-08-22 11:35:12 följande:
    Har du varit på en badstrand någon gång?

Går du omkring och säger till alla där varför de "outar" sig så fruktansvärt?
    I min värld är det stor skillnad på att ligga på en strand och sola och på att posera halvnaken på nätet.
    Hade du velat att din fru eller dotter gjorde det?
  • TheGlove
    Anonym (Huga) skrev 2018-08-22 15:33:24 följande:
    I min värld är det stor skillnad på att ligga på en strand och sola och på att posera halvnaken på nätet.
    På riktigt, vad gör du överhuvudtaget i ett forum som detta? Varför är du Anonym? Vad är ditt syfte med att titta i denna tråd?

• Lelle4
    Undantaget skrev 2018-08-21 18:18:45 följande:
    Här ser vi en supersöt rumpa )))))) Tack
  • Lelle4
    Anonym (Lydia) skrev 2018-08-21 21:50:18 följande:
    Lelle4 skrev 2018-08-21 12:18:43 följande:
    Jag kan bara hålla med ))) Tack Lydia !!
    Vill oxo säga att jag saknar Justme79 Hon är sååååå vacker )))
    Tack snällaGlad
    Det där var min sista bild i denna tråd för nu har dom lyckats att även skämma  bort mig  

NEJ !!!! Strunta i rumpnissen )) Han är en olycklig stackare  !!
    Vi vill ha dej kvar !!!!
  • Anonym (Rbull79)
    Rbull79 skrev 2018-08-22 18:29:42 följande:
    Wow ;)
  • Noname00
    Du förstår inte att folk som poserar här gör det av fri vilja, oavsett vad någon annan tycker?
  • Anonym (Lydia)
    Anonym (Huga) skrev 2018-08-22 05:23:24 följande:
    Jag har inte tryckt ner någon.
    Tack för amatördiagnosen!

Du har inte funderat på att utbilda dig till beteendevetare eller något annat passande till dina förmåga?
    Så det tycker du inte?
    Backa i tråden och se vad du har skrivit om mig så kanske det friskar upp ditt minne en del.
    Jag ville se en bild på dig men det vågar du tydligen inte för du kanske har fula tatueringar och en stor gubbmage samt mans bröst
  • Anonym (Skaraborgaren)
    Anonym (Lydia) skrev 2018-08-22 22:01:53 följande:

Så det tycker du inte?

Backa i tråden och se vad du har skrivit om mig så kanske det friskar upp ditt minne en del.

Jag ville se en bild på dig men det vågar du tydligen inte för du kanske har fula tatueringar och en stor gubbmage samt mans bröst

Woop woop! Kör över människan!
  • Anonym (1789)
    smeden75 skrev 2018-08-22 12:35:40 följande:

Ja jag hoppas verkligen att hans barn och barnbarn har en högre utvecklad empati än Huga.. Men som sagt Huga verkar ju inte så stabil som människa!

Jag tror sorgligt nog att Huga är en äldre kvinna. Ingen särskilt empatisk mormor/farmor där inte.