• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Tom Araya
    Anonym (Huga) skrev 2018-08-22 15:33:24 följande:
    I min värld är det stor skillnad på att ligga på en strand och sola och på att posera halvnaken på nätet.
    Hade du velat att din fru eller dotter gjorde det?
    Vad mer exakt är skillnaden i din värld (bubbla)?

Det är i alla fall inte offentligheten, om folk ser ansiktet, klädsel och mängden blottad hud som gör att du tycker att det är okej på en badstrand, eller hur!?
  • Tom Araya
    Anonym (Huga) skrev 2018-08-22 15:33:24 följande:
    I min värld är det stor skillnad på att ligga på en strand och sola och på att posera halvnaken på nätet.
    Hade du velat att din fru eller dotter gjorde det?
    För mig är det helt okej om min flickvän, sambo, fru, dotter, what-ever gör samma sak på nätet som hon gör på stranden, ja.
    De solar och badar inte i burka, kan jag tipsa om.

Sedan kan jag ha vissa restriktioner för att synas på nätet om hon är minderårig, men det har inget klädvalet att göra.
  • Blixtmannen2

[quote=78985596][quote-nick]Undantaget skrev 2018-08-21 18:18:45 följande:[/quote-nick][/quote]

Snyggt. Snyggt. Jävligt snyggt

• Anonym (Huga)
    Anonym (Lydia) skrev 2018-08-22 22:01:53 följande:
    Så det tycker du inte?
    Backa i tråden och se vad du har skrivit om mig så kanske det friskar upp ditt minne en del.
    Jag ville se en bild på dig men det vågar du tydligen inte för du kanske har fula tatueringar och en stor gubbmage samt mans bröst
    Haha, är ingen gubbe!
    "Mans bröst"? Nej, det har nog bara män.

Jag vet vad  jag har skrivit, behövs ingen backning.
    Om du känner dig nedtryckt bara för att hurraropen uteblir så är det inte mitt fel.
    Exakt vad är det du blev så upprörd över?
  • Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-08-22 22:09:19 följande:
    Jag tror sorgligt nog att Huga är en äldre kvinna. Ingen särskilt empatisk mormor/farmor där inte.
    Äldre och äldre... beror ju på vad man jämför med.
    Fast äldre än en flicksnärta är jag ju, och klokare.

Och du, käre siffrerman, är minsann inte alltid så trevlig du heller. Jag bjuder dig gärna på detta så du får komma in i "de avkläddas gäng".
  • Anonym (Huga)
    Tom Araya skrev 2018-08-22 22:46:39 följande:
    För mig är det helt okej om min flickvän, sambo, fru, dotter, what-ever gör samma sak på nätet som hon gör på stranden, ja.
    De solar och badar inte i burka, kan jag tipsa om.

Sedan kan jag ha vissa restriktioner för att synas på nätet om hon är minderårig, men det har inget klädvalet att göra.
    Vet du, jag tror du fabulerar.
    Eller poserar dina damer som vissa gör här i tråden? När de ligger på stranden?
    Exhibitionism månne?

Nu har jag inte tid längre.
  • Anonym (Huga)
    Anonym (Lydia) skrev 2018-08-23 06:16:39 följande:
    Då är du väl en kärring som stämmer in på den beskrivningen istället.
    Jag blev mest upprörd över att du bara har spytt ut dig galla över mig utan att jag har gjort dig nått samt att du är så jädra feg så du inte vågar att ladda upp en bild på sig själv jävla snubba 
    Skulle inte du lämna tråden?

• Anonym (Huga)
    smeden75 skrev 2018-08-23 09:22:18 följande:
    Ja Huga verkar ha passerat utgångsdatum förlänge sen och blivit hyfsat bitter.. Eller sjukt jävla bitter.

Skit i vad Huga skriver, ge inte Huga det bränslet.. Alla andra här inne Lydia gillar vad vi ser.. Du är skit fin =)
    Skit fin?
  • smeden75

Tråkigt att bittra människor ska förstöra för oss andra levnadsglada människor.. Bästa sättet att bli av med bittra människor är är nog att ignorera dem och inte bry sig om deras bitterhet! Bättre låta dem krypa tillbaks under den sten de kom ifrån!

• Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-08-23 12:07:48 följande:

Föga förvånande att det var där skon klämde. Det var där du avslöjade dig med att vara en bitter, äldre kvinna. Efter att din egna ungdom gått förlorad sedan länge klarar du inte av att se en ung tjej (läs: "flicksnärta") visa upp sin kropp. I takt med att rynkorna blir allt fler och djupare döljer sig din bitterhet i vad du hävdar vara "rätt moral" beträffande dig och din förträffliga avkomma. Det ska förmodligen tydas till att era kroppar inte hade fått samma uppskattning som exempelvis Lydia.

Jag har aldrig hävdat mig själv vara trevlig och mot dig finns det fog att inte vara det. Beklämmande att du ser dig som klok och ändå inte inser vare sig din tillvägagång, att det kommer motstånd med det och att du då inte klarar att formulera ditt motiv utan att både agera och låta som en aggressiv, hormonstinn 15-åring som nyss druckit sin första lättöl. Bitterfitta.

Oj så många fel antaganden i detta misslyckade försök att trycka ner mig.

Du får anstränga dig lite mer om du ska ha en chans vännen!