• Anonym (Huga)

Helkroppstråden

Anonym (1789) skrev 2018-09-11 11:32:42 följande:
    Vem bryr sig om skåpluckor!? Jag har ingen antagonist, tycker folk här inne är omedvetet humoristiska i sin distanserade självinsikt. Sedan uppkommer tre frågeställningar. Varför skulle jag triggas igång av en suput? Vem är du att föra min talan? Varför håller du inte fast vid vad du säger?
    Suput?
    Ja, genom sig själv känner man andra.

Varför gnäller du inte på Lydia när hon återkommer efter att hon sagt att hon inte ska det?
    Eller gäller det bara "Gomez"?
  • Anonym (Lydia)
    Anonym (Huga) skrev 2018-09-11 05:25:35 följande:
    Käcka retrohandtag på skåpluckorna.
    Eller är du hemma hos mormor igen och hälsar på?
    Vet hon om att du poserar i hennes kök?
    Jag har tagit bilden i mamma och pappas sommarstuga och förövrigt kan jag tala om att min mormor att min mormor dog i sviterna av en cancer för några år sedan 
  • Anonym (Lydia)
    Anonym (Huga) skrev 2018-09-11 19:32:16 följande:
    Suput?
    Ja, genom sig själv känner man andra.

Varför gnäller du inte på Lydia när hon återkommer efter att hon sagt att hon inte ska det?
    Jag kan inte fatta vad ni får ut av att bara gnälla på allt i denna tråd och även  kasta skit på personer som ni inte vet ett skit om.
    Jag är en är en jätte snäll tjej i verkligheten så jag har jätte svårt att försvara mig i denna tråd när det skvis negativa kommentarer om mig. 
  • Anonym (klasse)
    Anonym (Lydia) skrev 2018-09-11 22:16:19 följande:
    Jag kan inte fatta vad ni får ut av att bara gnälla på allt i denna tråd och även  kasta skit på personer som ni inte vet ett skit om.
    Jag är en är en jätte snäll tjej i verkligheten så jag har jätte svårt att försvara mig i denna tråd när det skvis negativa kommentarer om mig. 
    De negativa kommentarer du får utstå är bara vidriga. Små människor uppför sig på det sättet. Förmodligen är de extremt avundsjuka på din snygga och vältränade kropp. Vem vet? De stackarna kanske sitter med 30kg övervikt och 5 misslyckade bantningskurer.
  • Anonym (Huga)
    Anonym (Lydia) skrev 2018-09-11 21:54:59 följande:
    Jag har tagit bilden i mamma och pappas sommarstuga och förövrigt kan jag tala om att min mormor att min mormor dog i sviterna av en cancer för några år sedan 
    Beklagar angående din mormor.
    Ta gärna fler bilder i stugan, den väckte mitt intresse. Jag gillar retro/gammal inredning och detaljer.
    Var det där du tog bilden med tavlan på också?
  • Anonym (Huga)
    Anonym (Lydia) skrev 2018-09-11 21:54:59 följande:
    Beklagar angående din mormor.
    Ta gärna fler bilder i stugan, den väckte mitt intresse. Jag gillar retro/gammal inredning och detaljer.
    Var det där du tog bilden med tavlan på också?
  • Anonym (1789)
    Anonym (Gomez) skrev 2018-09-11 15:21:31 följande:

Uppenbarligen gör någon det.

Och att du har en antagonist är väl ändå solklart för alla.

Man är väl inte sämre än att man kan ändra sig?

En antagonist är i min mening en person som enligt en själv är ens motsats och utgör ett hot. Det förstnämnda kan jag förvisso skriva under på, det sistnämnda är långt ifrån ens ett uns av sanning. Någon sådan kommer aldrig existera här.

Ja tydligen är du det.
  • Anonym (1789)
    Anonym (Huga) skrev 2018-09-11 19:32:16 följande:

Suput?Ja, genom sig själv känner man andra.

Fel - igen. Men om du hade haft läsförståelse skulle, som synes, du se att din frågor redan är besvarade av mig.
  • Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-09-12 16:45:13 följande:
    Fel - igen. Men om du hade haft läsförståelse skulle, som synes, du se att din frågor redan är besvarade av mig.
    Vet du, jag struntar i vad du tycker.
    Ska vi säga så?
  • Anonym (1789)
    Anonym (Huga) skrev 2018-09-12 18:19:51 följande:

Vet du, jag struntar i vad du tycker.

Ska vi säga så?

Ja jättegärna!