• Anonym (Ja)

Helkroppstråden

Men du är väldigt fin du med Lydia ????

Kan ju inte se sig mätt på dina bilder iheller hehe.

Usch börjar nästan känna mig som en snuskgubbe ju ???? men man är väl ingen snuskgubbe för att man tycker att en kvinna är vacker? ???? trevlig kväll på er alla.

• Anonym (1789)
    Clark73 skrev 2018-11-08 22:18:37 följande:

Du var en sexig tös; du får gå med i den slutna gruppen Våra sexiga bilder där får man visa hur mycket man vill om man vill ;) dom vill att man skriver vilken ålder man är i samt vilket kön man har och vilket län man bor i

Clarken din charmör.

Men här ger jag dig rätt för en gång skull. Madicken har en sensuell kropp. Hon lär göra trådens blondiner svarta av avund.
  • Anonym (Oj!)

Inte illa - gå från misstänkt snubbe till trådens "babe" på några inlägg...
    Jag får väl piska mig på ryggen, rulla mig i aska och sedan krypa baklänges in i min snickerbo för att tänka över det jag skrev .... men såg i alla fall ut som en
    snubbe på första bilden. Utan lökarna liksom ...
    Är inte helt säker ännu ....

• Anonym (Madicken)
    Clark73 skrev 2018-11-08 22:18:37 följande:
    Du var en sexig tös; du får gå med i den slutna gruppen Våra sexiga bilder där får man visa hur mycket man vill om man vill ;) dom vill att man skriver vilken ålder man är i samt vilket kön man har och vilket län man bor i
    Har skickat förfrågan om medlemskap. Får se om jag törs posta något ;)
  • Anonym (Madicken)
    Anonym (Oj!) skrev 2018-11-08 22:29:17 följande:

Inte illa - gå från misstänkt snubbe till trådens "babe" på några inlägg...
    Jag får väl piska mig på ryggen, rulla mig i aska och sedan krypa baklänges in i min snickerbo för att tänka över det jag skrev .... men såg i alla fall ut som en
    snubbe på första bilden. Utan lökarna liksom ...
    Är inte helt säker ännu ....

Tycker verkligen att du bör krypa in i din snickerbo och fundera över dina anklagelser  :(
  • Anonym (1789)
    Anonym (Madicken) skrev 2018-11-08 22:40:19 följande:

Du kommer märka. Du spelar i en högre nivå än sådana slem.
  • Anonym (Oj!)

Vidhåller fortfarande en klar och tydlig genus-skillnad mellan bild 1 och bild 2.
    Typ som 25 meter i kulstötning ... eller Olga Kratochvilova ..och en riktig kvinna.

• kvinnamedskinnpånäsan
    Anonym (Madicken) skrev 2018-11-08 22:40:19 följande:

Hej, om du inte skrivit en presentation som minst innehåller vilket kön du har samt ålder så går det bra att pm:a mig dom uppgifterna i efterhand då jag är värd i den gruppen. PS sexig kropp du har.
  • Anonym (1789)
    Anonym (Oj!) skrev 2018-11-08 22:46:17 följande:

Vidhåller fortfarande en klar och tydlig genus-skillnad mellan bild 1 och bild 2.

Typ som 25 meter i kulstötning ... eller Olga Kratochvilova ..och en riktig kvinna.

Kör ryssarna doping?
  • Anonym (Madicken)
    kvinnamedskinnpånäsan skrev 2018-11-08 22:55:00 följande:

Hej, om du inte skrivit en presentation som minst innehåller vilket kön du har samt ålder så går det bra att pm:a mig dom uppgifterna i efterhand då jag är värd i den gruppen. PS sexig kropp du har.
    Har skrivit kön och ålder i min förfrågan. 
    Tack du!