• Zack

Helkroppstråden

Anonym (Ella) skrev 2018-11-11 10:18:19 följande:

Väldigt fint! Gillar din kropp skarpt.. Kram från en yngre beundrare.

Kul att höra. I am here to please :)

Kram tillbaka.
  • Anonym (X&Y)
    Anonym (1789) skrev 2018-11-11 16:51:57 följande:

Senast var det ingen som klagade. Men du ska få en autograf.

Han?

DET kanske passar bättre!!!!Men med tanke hur avis du är på de snyggare tjejerna så kan man tro du är en vänster strumpa av kvinnligt kön.
  • Anonym (1789)
    Anonym (X&Y) skrev 2018-11-11 20:12:13 följande:

DET kanske passar bättre!!!!Men med tanke hur avis du är på de snyggare tjejerna så kan man tro du är en vänster strumpa av kvinnligt kön.

Fel, fel, fel, fel som Brassse sa. Men om du fortsätter att tro så kan jag ägna mig åt att veta.

Sedan undrar jag hur en vänster strumpa av kvinnligt kön ser ut. Borde vara en rätt smutsig strumpa att släpa runt foten i.
  • Anonym (X&Y)
    Anonym (1789) skrev 2018-11-11 20:34:44 följande:

Fel, fel, fel, fel som Brassse sa. Men om du fortsätter att tro så kan jag ägna mig åt att veta.

Sedan undrar jag hur en vänster strumpa av kvinnligt kön ser ut. Borde vara en rätt smutsig strumpa att släpa runt foten i.

Anade att du inte skulle fatta det!!! Lägg det i din fjällräven och funda på det imorgon till din bricklunch. Kansliet öppnar väl 09.00 så du bör hinna med ostfrallan och kanske redan då kommer på det.

Hoppas fardin blev glad idag med... Han skulle nog jubla om han visste att du hängde här och inte tagit till dig det han lärde dig som liten. Men han kanske tittade ner på dig idag!
  • Anonym (1789)
    Anonym (X&Y) skrev 2018-11-11 21:34:04 följande:

Anade att du inte skulle fatta det!!! Lägg det i din fjällräven och funda på det imorgon till din bricklunch. Kansliet öppnar väl 09.00 så du bör hinna med ostfrallan och kanske redan då kommer på det.

Hoppas fardin blev glad idag med... Han skulle nog jubla om han visste att du hängde här och inte tagit till dig det han lärde dig som liten. Men han kanske tittade ner på dig idag!

Det är inte mitt bekymmer att du blandar ihop din vardagliga arbetsituation så pass att du har svårt att dölja din frustration över den trista arbetsmiljö du beskriver. Själv är jag klar med den miljön.

Du avslöjar dig mycket med inlägget här. Men din egen roll som far får du själv hantera och bearbeta, det är ingen annan som ska sota för - framförallt inte ett hatobjekt du gör allt för att tysta. Sett till yrket är det ett duktig syftningsfel du gör i sista meningen. Ditt försök biter inte för jag har förmågan att läsa dig.

Och någon Fjällräven skulle jag aldrig ha kånkat runt på i så fall. Inget ögongodis, osmidiga och osjälvständiga. Ungefär som många här ju. Nej jag klarar att tänka själv.
  • Anonym (1789)

Nu är du där igen. Häng undan barnets jacka först, innan bilden tas.

• Anonym (Ja)

Fin som vanligt ser jag ????

Ha det bra o sov så gott ????

• Anonym (Lydia)
    Anonym (1789) skrev 2018-11-11 22:45:11 följande:

Nu är du där igen. Häng undan barnets jacka först, innan bilden tas.

Jag tänkte inte svara på dina inlägg fast här kan jag inte låta bli för det är nämligen inga barnkläder som du ser i bakgrunden 
  • Anonym (1789)
    Anonym (Lydia) skrev 2018-11-11 23:29:09 följande:

Jag tänkte inte svara på dina inlägg fast här kan jag inte låta bli för det är nämligen inga barnkläder som du ser i bakgrunden 

Gör inte det då. Kanske är någon martyrjacka, typ som offerkofta?