• Anonym (Lydia)

Helkroppstråden

birken01 skrev 2018-11-03 23:47:41 följande:
    That?s one dry pussy...

Undertäcknad tar avstånd från första tanken som dög upp i huvudet.
    Nu var du rolig
    Cbxen skrev 2018-11-04 00:12:53 följande:

Det samma till dig ????

Tack
    Blixtmannen2 skrev 2018-11-04 00:36:40 följande:
    Snyggt
    Tack
    trekk skrev 2018-11-04 07:06:12 följande:
    Tac, det samma
    Bra bild...
    Tack
    Anonym (Ralph) skrev 2018-11-04 20:50:52 följande:
    Kissnödig?
    Kissens matte var kissnödig fast inte kissen för hon hade kissat i kattlådan tidigare

• Anonym (JagÄrHan)
    Anonym (Lydia) skrev 2018-11-03 23:43:58 följande:

Ha en fortsatt trevlig helg.

Sorry men här ser du ut som en gammal tant. Ciao
  • Anonym (1789)
    Anonym (Lydia) skrev 2018-11-03 23:43:58 följande:

Ha en fortsatt trevlig helg.

Man håller inte en katt på sådant sätt. Det är inte bra för kattens inre organ. Framförallt inte om syftet är att agera skydd av någon som sitter på toaletten och tar en bild som ska postas i en tråd där män, som beter sig som pojkar, därefter ska berömma densamma.

/kattens vän
  • Anonym (LM)
    Anonym (1789) skrev 2018-11-05 18:32:11 följande:

Man håller inte en katt på sådant sätt. Det är inte bra för kattens inre organ. Framförallt inte om syftet är att agera skydd av någon som sitter på toaletten och tar en bild som ska postas i en tråd där män, som beter sig som pojkar, därefter ska berömma densamma.

Hon kanske ska torka sig med katten

/kattens vän

• Anonym (1789)

[quote=79192215][quote-nick]Anonym (LM) skrev 2018-11-05 18:39:02 följande:[/quote-nick][/quote]

Vet du, det hade inte förvånat. Med tanke på att folk här varken lämnar småbarn eller djur utanför.

• Anonym (Huga)

/kattens vän
    Kors i taket, för första gången är vi helt överens.
    Dessutom är en toabild... rätt osmaklig.
  • Anonym (1789)
    Anonym (Huga) skrev 2018-11-05 18:50:04 följande:

Kors i taket, för första gången är vi helt överens.

Dessutom är en toabild... rätt osmaklig.

Beträffande kattens organ eller ägarens beteende? Både och hoppas jag.

Instämmer. Dessvärre associerar väl pojkarna till sex av någon som sitter på toaletten, så länge lår blottas. "Toasex" tror jag det kallas.
  • Anonym (Lydia)

/kattens vän
    Jag hade ingen aning att det inte var bra att hålla en katt så det var bra att du sa till om det.
    Vad det gäller bilden så ska jag se till så att den blir raderad   
  • Cbxen

Man kan ju inte veta allt Lydia ????

Katten klarar sig nog ändå. Har två vildingar på 12 veckor som är helt tokiga och far omkring som helsike rent och retar den äldre katten så mycket dem orkar hehe.ha en trevlig kväll ????

• Anonym (Lydia)
    Cbxen skrev 2018-11-05 21:15:52 följande:

Man kan ju inte veta allt Lydia ????

Katten klarar sig nog ändå. Har två vildingar på 12 veckor som är helt tokiga och far omkring som helsike rent och retar den äldre katten så mycket dem orkar hehe.ha en trevlig kväll ????

Katten mår prima fast jag har lyft henne under frambenen som jag har fått lära mig att man kan göra.
    Jag har varit i samma sits som dig så jag vet att dom kan reta gallfeber på kattmamman.
    Ha en trevlig kväll