• Flörttomten

Helkroppstråden

Stugfrun skrev 2020-07-25 12:09:33 följande:
    Kanske jag borde lägga upp en bild så det inte bara blir snygga fruntimmer här :P  Det hade varit trevligt med objektiva åsikter, men jag tror inte jag vågar... Tror inte att någon i hela världen ärligt skulle kunna säga att jag har snygg kropp...

Lägg upp en bild...man kan ju inte bli mer än nyfiken på dig...
  • Flörttomten
    Anonym (Måndag morgon.......) skrev 2020-07-25 12:20:09 följande:
    Denna kropp har funnits i 50 - år. Den har burit barn, opererats i, den har varit svagare, och starkare, den har varit bra mycket mindre, men även större, den har varit hatad av mig, nu accepterad och skänker mig mycket glädje. Den fyller sin funktion, den är min!

Du och din kropp har varit om mycket läser jag...men en sak är säker...du är fin riktigt fin...
  • Anonym (Måndag morgon.......)
    Stugfrun skrev 2020-07-25 12:09:33 följande:

Kanske jag borde lägga upp en bild så det inte bara blir snygga fruntimmer här :P 

Det hade varit trevligt med objektiva åsikter, men jag tror inte jag vågar... Tror inte att någon i hela världen ärligt skulle kunna säga att jag har snygg kropp...

Det vore roligt om fler vågade bidra med bilder, tänker att det bara är positivt om olika former och storlekar av människokroppar syns här!

Trevlig helg
  • krille62
    bjuderpåmig skrev 2020-07-25 12:04:23 följande:

eftersom att det är lördag .. 

hoppas att ni alla får en fin helg

Så läcker rumpa du har.
  • Anonym (Prisma)
    bjuderpåmig skrev 2020-07-25 12:04:23 följande:

eftersom att det är lördag .. 

hoppas att ni alla får en fin helg

Älskar verkligen det jag ser......
  • bjuderpåmig
    Anonym (Prisma) skrev 2020-07-25 13:07:35 följande:
    Älskar verkligen det jag ser......
    Tack snälla!! 
  • bjuderpåmig
    krille62 skrev 2020-07-25 13:01:00 följande:
    Så läcker rumpa du har.
    TACK!!
  • Soleroi08
    Anonym (Måndag morgon.......) skrev 2020-07-25 12:20:09 följande:

Denna kropp har funnits i 50 - år. Den har burit barn, opererats i, den har varit svagare, och starkare, den har varit bra mycket mindre, men även större, den har varit hatad av mig, nu accepterad och skänker mig mycket glädje. Den fyller sin funktion, den är min!

Härlig text som beskriver det som vi alla kommer att få uppleva genom livet. Tack för bilden på din vackra kropp.
  • Anonym (Måndag morgon.......)
    Superman skrev 2020-07-25 12:31:10 följande:

Du och din kropp har varit om mycket läser jag...men en sak är säker...du är fin riktigt fin...

Tack!
  • Flörttomten
    Anonym (Måndag morgon.......) skrev 2020-07-25 16:49:46 följande:
    Tack!

Inget att tacka för...det är vi dom ska tacka dig...