• Anonym (Lina)

Helkroppstråden

Anonym (Lina) skrev 2020-07-28 21:19:48 följande:

Nämmen, provar igen... (Den blir säkert sned som vanligt, just say'in...)

• Anonym (Herr Hansson)
    Buderpåmigsjälv skrev 2020-07-28 18:47:59 följande:
    Två nygamla bilder. Har nu lärt mig att inga bilder utan kläder är ok.. förlåt för er alla jag eventuellt sårat genom att visa för mycket 

Nej... bara nej. Gå och lägg dig.
  • Underhill
    Anonym (Lina) skrev 2020-07-28 21:21:08 följande:

Tjusigt! Fina skinkor :)...den som väntar på något gott ;)
  • Flörttomten
    Anonym (Lina) skrev 2020-07-28 21:21:08 följande:

Mmmm wow vilken otroligt härligt fin rumpa du har må jag säga...me like... ;-p
  • nénuphar
    Anonym (Lina) skrev 2020-07-28 21:04:53 följande:

På begäran ges här ett försök till rumpbild. Men fasen vad svårt det var, även fastän jag är van att vrida kroppen åt olika håll och på olika sätt :)

Hur man än vände sig har man rumpan bak. Ställ den på ett bord/en stol/hylla whatever och använd självutlösare?
  • Anonym (Gomez)
    Underhill skrev 2020-07-28 21:24:32 följande:

Tjusigt! Fina skinkor :)...den som väntar på något gott ;)
    Väntar på en god griljerad julskinka! Eller två.
  • Buderpåmigsjälv

Förra gången fick jag kritik för spam... alltså Säger jag förlåt för några gammal bilder.

• Fredde1981
    Buderpåmigsjälv skrev 2020-07-28 23:05:10 följande:

Förra gången fick jag kritik för spam... alltså Säger jag förlåt för några gammal bilder.

Du har inget att säga förlåt för! Din rumpa håller världsklass och många av oss uppskattar att du postar bilder.

Jag kanske missade de bilder som någon reagerade på i den andra tråden? Men av de jag sett så har du inte gått över någon gräns (i alla fall ingen som inte passerats av andra innan och godkänts).

Tack för att du inte gav upp :)
  • krille62
    Buderpåmigsjälv skrev 2020-07-28 18:47:59 följande:

Två nygamla bilder. Har nu lärt mig att inga bilder utan kläder är ok.. förlåt för er alla jag eventuellt sårat genom att visa för mycket

Underbart vacker rumpa du har!
  • Anonym (Prisma)
    Buderpåmigsjälv skrev 2020-07-28 23:05:10 följande:

Inget att be om ursäkt för. De flesta av oss här gillar det som postas av dig. Din rumpa är fantastisk och fortsätt att göra det du gör!!