• bjuderpåmig

Helkroppstråden

Du har en fantastisk kropp och är ett föredöme! 

Anonym (Måndag morgon.......) skrev 2020-07-25 12:20:09 följande:

Denna kropp har funnits i 50 - år. Den har burit barn, opererats i, den har varit svagare, och starkare, den har varit bra mycket mindre, men även större, den har varit hatad av mig, nu accepterad och skänker mig mycket glädje. Den fyller sin funktion, den är min!

• Soleroi08
    Stugfrun skrev 2020-07-25 12:09:33 följande:

Kanske jag borde lägga upp en bild så det inte bara blir snygga fruntimmer här :P 

Det hade varit trevligt med objektiva åsikter, men jag tror inte jag vågar... Tror inte att någon i hela världen ärligt skulle kunna säga att jag har snygg kropp...

Är du verkligen nyfiken på hur andra uppfattar din kropp vågar du lägga upp en liten bild.

Du vet väl att du kan ta bort den relativt fort genom att du själv anmäler ditt inlägg?

Jag är nyfiken
  • Anonym (Jag128)
    Stugfrun skrev 2020-07-25 12:09:33 följande:

Kanske jag borde lägga upp en bild så det inte bara blir snygga fruntimmer här :P 

Det hade varit trevligt med objektiva åsikter, men jag tror inte jag vågar... Tror inte att någon i hela världen ärligt skulle kunna säga att jag har snygg kropp...

Man kan ju inte annat än att i nyfiken på dig!
  • Anonym (Måndag morgon.......)
    bjuderpåmig skrev 2020-07-25 16:58:40 följande:

Du har en fantastisk kropp och är ett föredöme! 

Men oj!!! Och tack så mycket. Jag tycker vi alla är modiga som lägger ut bilder, vore härligt om fler vågade. Samtidigt måste man vara medveten om att bilderna kan dyka upp på helt andra sidor (ofta gnagarsidan....) . Men fan, vi kan väl hjälpas åt att scanna av efter våra bilder o anmäla dem, då plockas de bort, iallafall där.

Trevlig helg
  • Boobiesarepoetryinmotion

[quote=80543117][quote-nick]Anonym (Måndag morgon.......) skrev 2020-07-25 12:20:09 följande:[/quote-nick]Denna kropp har funnits i 50 - år. Den har burit barn, opererats i, den har varit svagare, och starkare, den har varit bra mycket mindre, men även större, den har varit hatad av mig, nu accepterad och skänker mig mycket glädje. Den fyller sin funktion, den är min!

A beauty beyond words!

• Anonym (A.)

Denna kropp har funnits i 50 - år. Den har burit barn, opererats i, den har varit svagare, och starkare, den har varit bra mycket mindre, men även större, den har varit hatad av mig, nu accepterad och skänker mig mycket glädje. Den fyller sin funktion, den är min!

Underbart! Så brukar jag säga om mina bröst. De har hängt med mig i snart 57 år, men jag har båda brösten kvar och är väldigt tacksam och glad över det.
  • Kryptonit
    bjuderpåmig skrev 2020-07-25 12:04:23 följande:

eftersom att det är lördag .. 

hoppas att ni alla får en fin helg

Tack för det! =)

Fint!
  • Anonym (Måndag morgon.......)
    Anonym (A.) skrev 2020-07-26 02:56:14 följande:

Underbart! Så brukar jag säga om mina bröst. De har hängt med mig i snart 57 år, men jag har båda brösten kvar och är väldigt tacksam och glad över det.

• Flörttomten

Nu har jag kollat in dina härliga bilder på din ljuvliga kropp på detta forum och kan inte säga mer än wowvadduärsåfinochläckerheladu... ;-p
  • Njutare R

Din kropp är mycket vacker. Härligt att du har accepterat den och är stolt över den. Hoppas fler människor skulle vara det.