• Anonym (Lina)

Helkroppstråden

Anonym (Måndag morgon.......) skrev 2020-08-27 18:56:57 följande:

Hmm...jag har i och för sig länge närt misstanken att alla de här fejkbildsmänniskorna vill fånga...torsk.

Mmmmm......du.......samma tankar som jag har.......och antagligen funkar det, annars skulle de inte dyka upp igen. Synd bara att det inte är fler som ser det. Men, men det kanske det är, fast de inte bryr sig, eller nyttjar det. Vad vet jag?!

Ha en fin torsdagskväll[/quote]

Lite komiskt är det ju... Jag försöker att klura ut med min vilda fantasi vad man kan få ut av det. Alltså att posta bilder av någon annan. Inte så att man kan ta åt sig av ev komplimanger. Intressant....
  • Underhill
    Anonym (Lina) skrev 2020-08-23 08:33:37 följande:
    God morgon, jodå, jag sov gott trots värmen i rummet. Tur man alltid sover näck i allafall ;)
    Ett öppet fönster och täcket på sne hade ju annars kunnat förstyva dina oerhört läckra bröstvårtor ;) Ingen ny vy på G en fredag som denna annars??
  • Anonym (Lina)
    Underhill skrev 2020-08-28 16:34:00 följande:

Ett öppet fönster och täcket på sne hade ju annars kunnat förstyva dina oerhört läckra bröstvårtor ;) Ingen ny vy på G en fredag som denna annars??

Jodå, håll till godo ;)

Trevlig helg! /Lina
  • JonasSa
    Anonym (Lina) skrev 2020-08-28 18:06:21 följande:
    Jodå, håll till godo ;)

Trevlig helg! /Lina
    Tack det samma Lina!!!!
  • Flörttomten
    Jodå, håll till godo ;) Trevlig helg! /Lina

Tack Lina och trevlig helg till dig med!!
  • Smed75

Jodå, håll till godo ;)

Trevlig helg! /Lina

Härlig bild och snygg klänning..ha en fin fredag du åxå =)
  • Underhill
    Jodå, håll till godo ;) Trevlig helg! /Lina

Oohh...herregud va fint! Håller gärna...till godo ;) Trevlig helg!
  • krille62
    Jodå, håll till godo ;)

Trevlig helg! /Lina
    Helt underbara bröst med härligt styva vårtor, fantastiskt läckert!
  • nénuphar
    Anonym (Lina) skrev 2020-08-28 15:12:22 följande:

Mmmmm......du.......samma tankar som jag har.......och antagligen funkar det, annars skulle de inte dyka upp igen. Synd bara att det inte är fler som ser det. Men, men det kanske det är, fast de inte bryr sig, eller nyttjar det. Vad vet jag?!

Ha en fin torsdagskväll

Lite komiskt är det ju... Jag försöker att klura ut med min vilda fantasi vad man kan få ut av det. Alltså att posta bilder av någon annan. Inte så att man kan ta åt sig av ev komplimanger. Intressant....[/quote]

Spånar vilt kring anledningarna här:

- Man är typ tretton år och tycker det är skitkul att lura kåta män att skriva komplimanger/snuskiga mess till fel kön.

- Man ser till att få till en dejt och på plats blir snubben rånad.

- Man ser till att snubben skriver massa saker och dela foton som han inte vill visa upp för frun och sen utövar man utpressning.

- Hämndporr/uthängning

- Man säljer de facto det som syns på bilderna

- Man försöker få till mer drag i tråden genom att få igång andras tävlingsinstinkt

Slutsats oavsett saknas något chip.