• Anonym (Räven Lisa)
    Swek skrev 2020-08-29 11:10:06 följande:

Godmorgon FL

Fint.. väldigt fint..
  • Anonym (Gomez)
    Anonym (mdd) skrev 2020-08-29 12:49:15 följande:

jag visade snoppen men dom tog bbort den

Jaha?
    Vem bryr sig?
  • Anonym (Måndag morgon.......)

Man skulle kunna kunde tro att det vore deppigt för en 50-åring att tillbringa lördagseftermiddagen ensam på soffan framför en serie på Netflix. Men jag har det bra......

Önskar alla en fin lördag!

• Anonym (Gomez)
    Anonym (Måndag morgon.......) skrev 2020-08-29 16:11:49 följande:
    Ehhh... nu är du ju i en tråd där det visas halvnakna/nakna bilder..... därav den uppdragna tröjan.... är det något som irriterar dig, häng inte här!
    Om du  missade det i din iver att få svara mig så kan jag upplysa om att jag svarade på personens fråga.
    Var det också fel?
    Anonym (Måndag morgon.......) skrev 2020-08-29 16:16:30 följande:

Skämtar du?!?!?!?!? Jag har ALDRIG gjort något ingrepp. Allt på mig är jag, mitt från födseln.....

Alltså generna
  • Anonym (mdd)

jag vill så gerna suuuggaaaaa

Anonym (Måndag morgon.......) skrev 2020-08-29 15:26:05 följande:

Man skulle kunna kunde tro att det vore deppigt för en 50-åring att tillbringa lördagseftermiddagen ensam på soffan framför en serie på Netflix. Men jag har det bra......

Önskar alla en fin lördag!

Anonym (Skatan) skrev 2020-08-29 16:27:47 följande:

Som jag har tolkat det så har du inga bröst alls... vilket är helt okey.

Men vi som är storbystade normalt och har naturliga bröst ... vi hittar lätt fördelaktiga poseringar när vi tar bilder.

Om du tittar noga så ser du att vänster arm lyfter upp vänster bröst i en fördelaktig höjd.... bröstvårtan är också lite upphetsad och då ser även den mer fördelaktigt ut på bild.

Och precis så ser faktiskt vi bystiga 50 plussare ut utan implantat !

Precis!
  • Anonym (mdd)

jag vill så gerne suga

Men vi som är storbystade normalt och har naturliga bröst ... vi hittar lätt fördelaktiga poseringar när vi tar bilder.

Om du tittar noga så ser du att vänster arm lyfter upp vänster bröst i en fördelaktig höjd.... bröstvårtan är också lite upphetsad och då ser även den mer fördelaktigt ut på bild.

j