• Anonym (Gomez)

Helkroppstråden

Anonym (Skatan) skrev 2020-08-29 16:27:47 följande:
    Som jag har tolkat det så har du inga bröst alls... vilket är helt okey.

Men vi som är storbystade normalt och har naturliga bröst ... vi hittar lätt fördelaktiga poseringar när vi tar bilder.

Om du tittar noga så ser du att vänster arm lyfter upp vänster bröst i en fördelaktig höjd.... bröstvårtan är också lite upphetsad och då ser även den mer fördelaktigt ut på bild.

Och precis så ser faktiskt vi bystiga 50 plussare ut utan implantat !
    Berätta hur du "tolkade" det till det resultatet. Jag är uppriktigt intresserad!
  • Anonym (Skatan)
    Anonym (Gomez) skrev 2020-08-29 16:38:49 följande:

Berätta hur du "tolkade" det till det resultatet. Jag är uppriktigt intresserad!

Har följt dina kommentarer länge och det är min bild av dig....
  • Anonym (Gomez)
    Anonym (Skatan) skrev 2020-08-29 16:41:04 följande:
    Har följt dina kommentarer länge och det är min bild av dig....
    Det förklarar inte din slutsats.
    Du antar saker rent ur luften för att du vill försöka trycka till mig.

Bättre kan du, annars kan du låta bli.

Så, hur kom du fram till din slutsats?
  • Anonym (Skatan)
    Anonym (Gomez) skrev 2020-08-29 16:43:46 följande:

Det förklarar inte din slutsats.

Du antar saker rent ur luften för att du vill försöka trycka till mig.

Bättre kan du, annars kan du låta bli.

Så, hur kom du fram till din slutsats?

Är inte alls road av att trycka till dig... varför skulle jag vara det? Du har samma rätt att uttrycka dig som alla andra...

Jag skrev dessutom att det är helt okey att ha små bröst som stora bröst så häng inte upp dig på det.

Du har rätt i att jag kan bättre men väljer låta bli.
  • Anonym (Gomez)
    Anonym (Skatan) skrev 2020-08-29 16:50:08 följande:
    Är inte alls road av att trycka till dig... varför skulle jag vara det? Du har samma rätt att uttrycka dig som alla andra...

Jag skrev dessutom att det är helt okey att ha små bröst som stora bröst så häng inte upp dig på det.

Du har rätt i att jag kan bättre men väljer låta bli.
    Jo, det är du.
    Annars hade du inte skrivit dina förutfattade meningar om saker som du inte har en aning om. Du vet inte ens om jag är man eller kvinna. JAg har aldrig postat några bilder, du har INGET att utgå från.

Så, jo du försöker trycka till mig. Och nu när du inser att du inte lyckas så förnekar du det. Såklart.
  • Underhill
    Anonym (Måndag morgon.......) skrev 2020-08-29 15:26:05 följande:
    Man skulle kunna kunde tro att det vore deppigt för en 50-åring att tillbringa lördagseftermiddagen ensam på soffan framför en serie på Netflix. Men jag har det bra...... Önskar alla en fin lördag!

Det samma. Härligt läcker vy!
  • krille62
    Anonym (Måndag morgon.......) skrev 2020-08-29 15:26:05 följande:

Man skulle kunna kunde tro att det vore deppigt för en 50-åring att tillbringa lördagseftermiddagen ensam på soffan framför en serie på Netflix. Men jag har det bra......

Önskar alla en fin lördag!

Ser ut att vara något riktigt vackert som du gömmer under tröjanFlört
  • Anonym (Skatan)
    Anonym (Gomez) skrev 2020-08-29 16:53:21 följande:

Jo, det är du.

Annars hade du inte skrivit dina förutfattade meningar om saker som du inte har en aning om. Du vet inte ens om jag är man eller kvinna. JAg har aldrig postat några bilder, du har INGET att utgå från.

Så, jo du försöker trycka till mig. Och nu när du inser att du inte lyckas så förnekar du det. Såklart.

Ätstörningsproblematik, rött vin, kass mage och allergier.

Alla med byst får en kommentar om implantat eller plast...

Du har rätt i att jag ingenting vet och det har jag heller inte påstått däremot är det den bilden jag har av dig.
  • Anonym (mdd)

jag tycker dom jättefina fake eller ej jag vill så gerne suga

• Anonym (Gomez)
    Anonym (Skatan) skrev 2020-08-29 16:59:54 följande:
    Ätstörningsproblematik, rött vin, kass mage och allergier.

Alla med byst får en kommentar om implantat eller plast...

Du har rätt i att jag ingenting vet och det har jag heller inte påstått däremot är det den bilden jag har av dig.
    Fast... jag har inte skrivit om det som du påstår. 
    Eftersom jag inte känner igen mig så var jag tvungen att läsa igenom allt jag skrivit men nej. Jag har uppenbarligen inte suttit här och ljugit och hittat på.

Ätstörningsproblematik, rött vin, kass mage och allergier???
    Är du full?