• Anonym (Måndag morgon.......)

Helkroppstråden

En naken kropp. Min nakna kropp. Den bär på en historia, som tog sin början en aprilmorgon för 51 år sedan. Det är min historia, det är min kropp. Det är naket och utlämnande, men det gör mig inget. Det är jag, bara jag...

Och det bjuder jag på

[quote=81158954][quote-nick]Anonym (Kroki) skrev 2021-05-30 18:47:11 följande:[/quote-nick][/quote]

Vilken fantastiskt levnadsglad bild!

• Njutare R
    Anonym (Måndag morgon.......) skrev 2021-06-01 23:08:49 följande:

En naken kropp. Min nakna kropp. Den bär på en historia, som tog sin början en aprilmorgon för 51 år sedan. Det är min historia, det är min kropp. Det är naket och utlämnande, men det gör mig inget. Det är jag, bara jag...

Och det bjuder jag på

Galet vacker kropp.
  • Anonym (H.F)

ser ut att ha kysswänliga läppar . Lagom stora fina bröst . Jättefin form på baken . Dig will jag..... med i flera timmar . skulle nog inte få nog 

• Anonym (Kroki)

Och det bjuder jag på

Du är verkligen jättefin!
  • Mr K69

Och det bjuder jag på

Ju mer år, ju öppnare sinne, ju mer naket och utlämnande... Desto mer och intressantare upptäcktsfärd både muntligt och fysiskt...

Gillar att umgås med människor som bjuder på sig själv vilket jag gärna också gör, så underbart tillsammans. Tillsammans är förresten ett ord jag tycker om och gillar väldigt mycket, tillsammans och ömsesidigt
  • Anonym (Kroki)
    Anonym (Måndag morgon.......) skrev 2021-06-01 23:10:18 följande:

[quote=81158954][quote-nick]Anonym (Kroki) skrev 2021-05-30 18:47:11 följande:[/quote-nick]

Vilken fantastiskt levnadsglad bild![/quote]

Tack :)
    Njutare R skrev 2021-06-02 10:50:52 följande:

Galet vacker kropp.

Ett galet tack tillbaka får du
    Njutare R skrev 2021-06-02 10:50:52 följande:

Galet vacker kropp.

Ett smått galet tack får du tillbaka
    Mr K69 skrev 2021-06-02 11:51:16 följande:

Ju mer år, ju öppnare sinne, ju mer naket och utlämnande... Desto mer och intressantare upptäcktsfärd både muntligt och fysiskt...

Gillar att umgås med människor som bjuder på sig själv vilket jag gärna också gör, så underbart tillsammans. Tillsammans är förresten ett ord jag tycker om och gillar väldigt mycket, tillsammans och ömsesidigt

Åren har slipat bort den där gnagande känslan av att inte räcka till, att inte duga. Har gjort mitt sinne öppnare och jag har tillåtit mig själv alla möjliga känslor, utforskat de och vågat släppa taget och ge mig hän. Det gör mig inte mindre intelligent, inte blir jag heller en sämre mamma för att jag låter mig leva mer kroppsligt än jag tidigare gjort, snarare tvärtom.

Tillsammans är ett fint, och väldigt viktigt ord, och tillsammans med mig själv och andra människor formas min, och andras framtid.