• Mr K69

Helkroppstråden

Anonym (Måndagsfeeling) skrev 2021-06-12 22:13:06 följande:

...

....

Så inbjudande..... Smyger in till dig när de andra har somnat.... Så sexig du är i den utstyrseln, lockar verkligen....
  • Bingen

...

....

Wow så läckert
  • Anonym (Måndagsfeeling)
    Mr K69 skrev 2021-06-12 22:43:45 följande:

Så inbjudande..... Smyger in till dig när de andra har somnat.... Så sexig du är i den utstyrseln, lockar verkligen....

Gillar att smyga....du är varmt välkommen =)
    Bingen skrev 2021-06-12 22:48:32 följande:

Wow så läckert

Tackar!!!

Blir otroligt smickrad över att du tycker det :)
  • krille62

...

....

Vacker klänning, den sitter fint på dig.
    Busigt styv vårta, läckert!
  • Anonym (Måndagsfeeling)
    krille62 skrev 2021-06-13 07:30:55 följande:

Vacker klänning, den sitter fint på dig.

Busigt styv vårta, läckert!

Dina komplimanger glädjer mig. Tack Krille!!

Fick bli lite mer påklätt =D
  • Anonym (Skötsam)

Söndagsstädningen blir så mycket roligare om man hjälps åt och vet vad som väntar efteråt. :P
  • Beardtroll
    Anonym (Skötsam) skrev 2021-06-13 09:29:54 följande:

Söndagsstädningen blir så mycket roligare om man hjälps åt och vet vad som väntar efteråt. :P

Ja jäklar så inspererande.

Hade du varit hos mig så skulle jag direkt tipsa om att golvlisterna är dammiga.
  • Simmaellersjunk

Och jag som trodde att det bara var fjortisar på TikTok och Insta som var bekräftelsekåta, herregud. Den här tråden är väl typ vad Familjeliv är känd för.

• Mr K69
    Anonym (Skötsam) skrev 2021-06-13 09:29:54 följande:

Eller vad tror du om att skippa städningen och gör det där "vet vad som väntar efteråt" resten av helgen istället? Alltså jag tycker det är jäkligt sexigt med utmanade vardagsbilder och gärna i svartvitt. Som de du gjorde tidigare med förklädet på. Får mig att fantisera om hur speciell man kan göra vardagen tillsammans även efter en längre tid i förhållande. Ursexig du är kvinna!!!