• Anonym (Skötsam)

Helkroppstråden

Mr K69 skrev 2021-06-13 09:42:48 följande:

Eller vad tror du om att skippa städningen och gör det där "vet vad som väntar efteråt" resten av helgen istället? Alltså jag tycker det är jäkligt sexigt med utmanade vardagsbilder och gärna i svartvitt. Som de du gjorde tidigare med förklädet på. Får mig att fantisera om hur speciell man kan göra vardagen tillsammans även efter en längre tid i förhållande. Ursexig du är kvinna!!!

Tack och detsamma! :D Jaaa, det är så härligt att göra vardagen lekfull och själva väntan och uppbyggnaden av det som väntar efteråt är magisk! Såklart gör man ju klart städningen så snabbt som möjligt ;)
  • Anonym (Skötsam)
    Beardtroll skrev 2021-06-13 09:35:21 följande:

Ja jäklar så inspererande.

Hade du varit hos mig så skulle jag direkt tipsa om att golvlisterna är dammiga.

Man får inte glömma golvlisterna! ;)
  • Mr K69
    Anonym (Skötsam) skrev 2021-06-13 09:52:07 följande:

Tack och detsamma! :D Jaaa, det är så härligt att göra vardagen lekfull och själva väntan och uppbyggnaden av det som väntar efteråt är magisk! Såklart gör man ju klart städningen så snabbt som möjligt ;)

Gillar när folk säger att allt blir vardag.. Brukar tillägga att jo så är det men vardagen blir ju vad man gör den till. Gillar din inställning till det, att teasa varandra ända från man vaknar och hela dagen. När man äter middag med vänner särskilt, de där små eggande beröringarna.... Bilderna man snappar varandra under dagen...
  • Flörttomten
    Anonym (Skötsam) skrev 2021-06-13 09:29:54 följande:
    Söndagsstädningen blir så mycket roligare om man hjälps åt och vet vad som väntar efteråt. :P

Jag kommer gärna och hjälper dig med både det ena och det andra... och det tredje för den delen också om det behövs... ;)
  • Underhill
    Söndagsstädningen blir så mycket roligare om man hjälps åt och vet vad som väntar efteråt. :P

Helt rätt!! Blir mkt mer lustfyllt. Härlig vy :)
  • Mr K69

Kan inte riktigt släppa tanken på sticka in mina händer där under förklädet...
  • Anonym (Skötsam)
    Mr K69 skrev 2021-06-13 11:26:42 följande:

Kan inte riktigt släppa tanken på sticka in mina händer där under förklädet...

Älskar när det händer :P sååå skönt.
  • Mr K69
    Anonym (Skötsam) skrev 2021-06-13 11:35:19 följande:

Älskar när det händer :P sååå skönt.

Retas med dig när vi städar.. Står bakom och känner men fullföljer inte... Städar vidare och ser dig i ögonen retsamt...
  • krille62

Helt underbart läckert och sexigt.
    Tur att du städar så något stämmer med ditt nickFlört