Inlägg från: Anonym ( ) |Visa alla inlägg
  • Anonym ( )

Helkroppstråden

[quote=71320432][quote-nick]snippgympa skrev 2013-10-07 23:00:15 följande:[/quote-nick][/quote]

Vad får du ut av att sno bilder från internet och posta i en tråd där medlemmar lägger upp bilder på sig själva? Det är inte du på bilden, om du inte bytt kön.

• Anonym ( )

Snippgympa har återkommande postat bilder tagna från internet i denna tråd. Vad får han ut av det tro?

ow.ly/pAs8m

• Anonym ( )
    Speak up skrev 2013-10-15 18:58:49 följande:
    Faktum är att jag inte tål stenfrukter. Jag tvivlar på att mango räknas till dem dock! 

Jo faktiskt så är mango en stenfrukt
  • Anonym ( )
    Fenina skrev 2013-10-18 14:17:05 följande:
    Tror jag inte. Tror bara han är regelrätt uttråkad, kombinerat med en viss trögtänkthet. 

Kanske lite bitter och avundsjuk. Varför håller man annars på så?
  • Anonym ( )
    ulfsas skrev 2013-10-20 16:03:25 följande:
    Håller med Clownen. Anton du är för tunn, eller jag menar att du har ett för tunt lager av underhudsfett jämfört med sagde Clown som bara är en liten fet typ som bara vågar sticka fram sitt tryne här så modigt gömd bakom en dataskärm.

I en mörk gränd vore han inte lika nöjd att träffa dig Anton. 

Att en person som så ogillar en sida som denna och därför hela tiden återvänder tyder på att denne clown är bitter på att tjejer alltid nobbar honom. Mest troligen beroende på hans klena utrustning. En riktig man skulle aldrig skriva elaka saker till eller om kvinnor. Det behöver man inte. Man gillar förvisso inte alla lika mycket, konstigt vore väl det, men alla har något som är bra som man kan uppskatta.

Varför såna övertoner, Uffe? Det är lite ovärdigt dig, tycker jag. Lite och fet och klent utrustad och hota med mörka gränder? Illa illa, du sänkte dig till clownens nivå. Var en bättre man och res dig, Uffe.
  • Anonym ( )
    ulfsas skrev 2013-10-20 16:33:44 följande:
    Du har så rätt naturligtvis men ibland så räcker det liksom. Jag är en rätt snäll kille men jag har vissa gränser.

Men det enda du uppnår är att sänka dig själv, Uffe. Visa lite värdighet istället?
  • Anonym ( )
    Anonym (Miss Fäti) skrev 2013-10-29 21:15:23 följande:
    Here I am 

Den snodde du från Lee's blogg på finest.se va?
  • Anonym ( )
    Anonym (FL) skrev 2013-11-10 07:50:31 följande:
    Jag har precis gjort en snabb sammanställning (samling utav alla foton) som visats i denna tråden:

(Med en snabb rensning utav iconer, tecknade bilder osv = 365 bilder återstår)

Lösen: familjeliv

speedy.sh/fsCHk/FL.rar

(Kanske finns andra bättre ställen att ladda upp filen till?)

Vilket bra initiativ! :)
  • Anonym ( )
    Speak up skrev 2013-11-13 16:29:43 följande:
    Lägger gärna upp lite bilder om du nu skulle uppskatta det, Tessan. Får man se nån bild på dig också i så fall, kanske? Glad
    Gärna nån som inte är snodd från nätet!
  • Anonym ( )
    Peter37 skrev 2013-11-25 00:23:59 följande:
    askåt nu

Det är du jämt
Svar på tråden Helkroppstråden