Inlägg från: Anonym ( ) |Visa alla inlägg
  • Anonym ( )

Helkroppstråden

mepetite skrev 2014-02-01 18:42:06 följande:

ändå fortsätter du att bete dig!j Är det bitter kärring som sitter bakom nicket eller? Jobbigt när andra kvinnor är vackra?! Det här är helkroppstråden, passar det inte finns det säkert andra mer lämpliga trådar du kan spekulera och kommentera i.
    Nej, jan banan är ingen kärring, det är en man som brukar göra reklam för att importera fruar från sydost asien eftersom vi svenska kvinnor är för kräsna och ställer krav.
  • Anonym ( )

Var är PPP? Saknar att läsa hans inlevelse fulla kommentarer.

• Anonym ( )
    Jan Banan01 skrev 2014-02-01 19:06:54 följande:
    Så är det naturligtvis.Glad
    Och frugan mår bra?
  • Anonym ( )

Vad tyst det är här. Är det fler än PPP som är på "semester"?

• Anonym ( )
    irongarden skrev 2014-02-02 12:59:51 följande:
    Tack! Nu är vi inne på planen igen efter utvisningen. 24 timmar för "för sexigt spel".

Tänk på att för många utvisningar kan bli en väldigt permanent Better safe than sorry.
  • Anonym ( )
    jayloo skrev 2014-02-09 17:05:43 följande:
    Hur kommer det sej killar verkar få visa kuken i tråden men inte jag visa lite av musen??
    Ajabaja.. de får de inte! Och inte du heller. Så.
  • Anonym ( )
    Anonym (Mm) skrev 2014-02-13 19:52:57 följande:
    mmm så sexig. din kropp är jätte fin och du skulle stolt över den.
    alla killar kommer och gilla dig
    Är du säker på det? Alla killar? Betyder det att alla killar går endast efter utseendet?
  • Anonym ( )
    Grottmannen skrev 2014-02-13 20:19:10 följande:
    Lovar dig runt alla ytligheter så är det hjärtat som är det väsentliga!Hjärta
    Jomen det var väl det jag tänkte. Kändes som en onödig kommentar av Anonym (Mm) eftersom den knappast är sann.
  • Anonym ( )
    Anonym (Gäst) skrev 2014-02-14 18:09:24 följande:

Tillfälligtvis vill jag idag ge en liten alla hjärtan dags -hälsning till min älskade Anton Hjärta
    ...och en varm hälsning till alla " helkroppstrådare" Solig{#emotions_dlg.flower}
    Vad blev det av din sambo?
  • Anonym ( )
    studentbruttan29 skrev 2014-02-15 14:15:20 följande:
    Är "Gäst" gamla KMP månntro. hon med DEN rumpan som alla suktade efter? Som Anton nu är ihop med eller träffades ni via denna tråd?  *nyfiken som alltid* 

Ja, celineswaltz also known as KMP och Anonym (Gäst) har gjort allas vår favorit-mannen, myten, legenden Anton till varannan veckas-pappa Tyvärr verkar det vara slutet på familjelivs episka kärlekshistoria mellan Anton och "och"
Svar på tråden Helkroppstråden