Inlägg från: Anonym ( ) |Visa alla inlägg
  • Anonym ( )

Helkroppstråden

Vem har sagt att offentliganställda inte kan vara snygga.. vojne vojne

• Anonym ( )
    Qwerty85 skrev 2013-09-07 16:58:51 följande:
    Inte ett dugg intressant... de är bara avundsjuka för att de själva inte vågar eller kan visa upp sig... enda orsaken till att de "hackar" på dem som gör det.

De maskerar bara sin avundsjuka med olika orsaker, fast oavsett hur mycket de försöker så är ändå ingen som bryr sig om dem... det är det som de inte klarar av...

Nuff said!
    Vad tokig du är. De hackar väl ändå inte, de svarar ju på en fråga. Tänker du sen efter lite till så inser du hur fel ditt resonemang ju är. Om någon äter bajs och du tycker att det är lite äckligt, betyder det att du bara är avundsjuk för att du själv inte vågar eller kan äta bajs? Maskerar du din avundsjuka med olika orsaker? Nuff said?
  • Anonym ( )
    Qwerty85 skrev 2013-09-07 17:42:48 följande:
    Skillnaden är att oavsett om folk äter bajs eller inte så är det deras orsak, ok... jag tänkte faktiskt mer på de moraltanter som ska klaga på dem som lägger ut bilder...

Och den där tråden handlade inte om det, så ja... som sagt, tänkte mer på dem som klagar på den som lägger ut bilder i denna tråd än de som förklarar varför DE inte vill lägga ut bilder på sig själv... typ.

Och som jag började med, oavsett ifall folk äter bajs eller inte så är det deras egen sak att hantera och tycka vad de vill om... jag anser inte att jag har något med det att göra och sätter inte igång och klagar på att de är äckliga osv. De gör det för att de vill det och jag har ingen rätt att klaga på deras aktiviteter.

Så, ber om ursäkt för att jag inte läste igenom tråden som var länkad ordentligt.
    Du tycker inte det är det minsta äckligt att äta bajs, vilken busig kille du är Man kan faktiskt tycka att något är äckligt och skabbigt utan att för sakens skull klaga på de som gör saker som man tycker är äckliga och skabbiga. Eller hur?
  • Anonym ( )
    fialotta85 skrev 2013-09-08 07:42:33 följande:
    Ner till knäna, det är hett!

Äsch vad du överdriver. Men lite hänger de allt, ser ju uthällda ut i bhn. Ärlig kan man vara.
  • Anonym ( )
    fialotta85 skrev 2013-09-08 09:47:22 följande:
    Klart de hänger. Två barn, viktuppgång och ner, tär på de två stackarna. Folk får vara hur ärliga de vill, kunde inte bry mig mindre ;)

Nej jag menade att DU kan vara ärlig, det dör ingen av. En riktig man föredrar ändå naturliga bröst.
  • Anonym ( )
    Anonym (???) skrev 2013-09-08 09:54:39 följande:
    Trots att det är så mycket silikon i denna tråden?

Mycket och mycket. Räknar du i mängd bilder eller i antal personer?
  • Anonym ( )
    pinkdolly skrev 2013-09-08 09:56:37 följande:
    Visst gör dom, precis som riktiga män alltid klär sig i rutig skjorta och hugger sin ved själv. Och riktiga kvinnor bara står vid spisen och föder barn.

Varför är du så lättstött? Huvudsaken är väl att din man föredrar dina tuttar, vad andra män föredrar spelar väl ingen roll för dig?
  • Anonym ( )
    fialotta85 skrev 2013-09-08 10:01:55 följande:
    Fast vart har jag förnekat att de hänger? Jag skrev till knäna, men skulle skrivit exakt vart istället menar du?

Tyckte det lät så drygt och självnedvärderande att skriva till knäna, det är ju faktiskt inte sant. Tror de knappt når halvvägs till naveln ens ju.
  • Anonym ( )
    Anonym (???) skrev 2013-09-08 10:09:17 följande:
    Det är väl ungefär samma sak?? De som har silikon syns ju väldigt ofta.

Jag vet inte. Men det syns framför allt väldigt tydligt.
  • Anonym ( )
    pinkdolly skrev 2013-09-08 10:09:10 följande:
    Jag är inte lättstött. Och vad jag kan se så var det en nedvärderande kommentar angående män, inte silikon. Om dom har en fru/sambo/flickvän med icke naturliga bröst då är dom inte en riktig man.

Vad spelar det för roll för dig ifall andra män är riktiga män eller inte? För att inte bry dig verkar du bry dig väldigt mycket. Jag ska inte ta upp det igen, naturliga bröst verkar vara ett känsligt ämne för dig.
Svar på tråden Helkroppstråden