• Gastkramaren91

Helkroppstråden

ooOO MM OOoo skrev 2013-07-15 14:56:56 följande:
    Gastkramaren- det är uthålligheten som är viktigast ;)
    Den däremot är nog helt OK, jag kommer ju alltid hem om man säger så. ;)
  • Anonym (A2)
    studentbruttan29 skrev 2013-07-15 14:58:09 följande:
    STYJJEKJAMMM!!!  Vet att du behöver den. Tänk om vi kunde leva ihop du och jag. Du tappar din foliehatt - jag spanar in din rumpa. Jag tappar min foliehatt - du spanar in min rumpa. Underbart. JAG ÄLSKAR DIGGGGG!!! 

*ritar glada gubbar på min foliehatt* 

Oj förlåt... visste inte att det var en så öm punkt...
  • lollat
    Anonym (A2) skrev 2013-07-15 15:03:51 följande:

Oj förlåt... visste inte att det var en så öm punkt...
    Vad är det du vill uppnå med att kommentera i tråden? 
  • Nyfikne
    lollat skrev 2013-07-15 15:06:38 följande:
    Existens, gissar jag :)
  • Anonym (A2)
    lollat skrev 2013-07-15 15:06:38 följande:

Jag har faktiskt ett mål.. När målet är uppnått kommer jag tala om det. Då kommer ni även få veta vem jag är.. Och ni kommer blir förvånade höhöhö
  • Nyfikne
    Anonym (A2) skrev 2013-07-15 15:10:57 följande:

Jag har faktiskt ett mål.. När målet är uppnått kommer jag tala om det. Då kommer ni även få veta vem jag är.. Och ni kommer blir förvånade höhöhö
    Åååååååh
    Vilken thriller.
    Förvånad 
  • Blueblood

Har typ 3 000 olästa inlägg här ... orkar inte gå igenom alla. Är det några brudar som postat något erektionsframkallande den senaste tiden? Skulle hemskt gärna ta en titt i så fall.

• Anonym (A2)
    Blueblood skrev 2013-07-15 15:16:04 följande:
    Har typ 3 000 olästa inlägg här ... orkar inte gå igenom alla. Är det några brudar som postat något erektionsframkallande den senaste tiden? Skulle hemskt gärna ta en titt i så fall.
    FV la upp en bild i trosor,,,,
  • lollat
    Anonym (A2) skrev 2013-07-15 15:10:57 följande:

Dela gärna med dej. Är målet rimligt hjälper jag gärna till. Vill du döda tråden kanske? Isåfall kan jag nog säga att det inte kommer vara så lätt.
  • Anonym (A2)
    lollat skrev 2013-07-15 15:18:25 följande:
    Dela gärna med dej. Är målet rimligt hjälper jag gärna till. Vill du döda tråden kanske? Isåfall kan jag nog säga att det inte kommer vara så lätt.

Nej, målet är inte att döda tråden. Du kommer få se när det händer.