• Anton Chigurh

Helkroppstråden

Anonym (???) skrev 2013-07-15 12:57:09 följande:

Men Anton jag vet att du tycker att jag är ett rövhål men det tycker inte JAG! Jag tycker inte ens att du är det för jag brukar inte tycka det om människor.
    Sedär ja, du kan ju, Anna, det är nästan värt en kaka.

Och jo, jag tycker en del människor är ena riktiga jävla arslen. Och det står jag för. Finns tom ett och annat i denna tråden, men det tycks du redan ha listat ut. Duktigt.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • studentbruttan29
    Anonym (???) skrev 2013-07-15 12:58:10 följande:

Hihi...tror du ja. Alla andra ser det...och hur kommer det sig att alla försöker provocera dig?
    Det är för att idioter alltid försöker provocera starka människor, de försöker bryta ner dem bara för att de vill ha något kul att göra. Det lyckas aldrig, därför kan de inte sluta skriva för att deras liv är så fruktansvärt tråkigt. Precis som ditt liv anonym. Därför slutar du inte skriva, för du har ingen att umgås med, ingen att prata med, bara gamla FL som tröst i ditt tråkiga liv. 
  • lille Birger
    studentbruttan29 skrev 2013-07-15 12:12:11 följande:
    Vi kan behärska oss rätt bra..eller så är kropparna trevliga att titta på men vi går inte iväg och tokpullar bara för att en snygg bild dyker upp. Vi sitter inte heller och sparar bilderna för att titta på "lite senare". Många killar har bilderna som runkobjekt och tycker om fina saker att titta på. Jag lovar att om killarna hade lagt upp bilder på skor har kvinnorna blivit lika till sig som killarna.

Det stämmer faktiskt.
  • Anonym (???)
    lollat skrev 2013-07-15 13:00:29 följande:
    För mej är det inte helt klart att den ser bra ut, och jag förstår inte hur jag ska granska utifrån? Vem ska jag granska för att finna att bilden ser bra ut?

Nej, jag håller med att det är löjligt att folk skriver att dom håller på att svimma, men jag tror dom gör det i raggningssyfte (misslyckas troligtvis fatalt dock).

Trevligt att höra att du tycker den ser bra ut, tack! {#emotions_dlg.flower} 

Jag menar att du kan titta på bilden här på FL och tänk inte att det är du utan se bara att det är en kropp och kolla vad du tycker om den. Ofta dömer man sig själv hårdare än vad man dömer andras kroppar.
  • Anton Chigurh
    Anonym (???) skrev 2013-07-15 12:58:10 följande:

Hihi...tror du ja. Alla andra ser det...och hur kommer det sig att alla försöker provocera dig?
    Tänk efter....jaja, huvudvärk....jag vet, men försök. Hur kommer det sig tror du att jag är lite villebråd allt emellanåt. Min otroliga charm kanske ??? Eller vad tror du ???
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • lollat
    Anonym (???) skrev 2013-07-15 12:59:43 följande:

Gå ut NAKEN istället...fast jackan var ju snygg den med...Flört Men du kommer att svettas.
    Svettas? Nädå, det är 9* här idag och regn.
  • Anonym (???)
    studentbruttan29 skrev 2013-07-15 13:03:00 följande:
    Det är för att idioter alltid försöker provocera starka människor, de försöker bryta ner dem bara för att de vill ha något kul att göra. Det lyckas aldrig, därför kan de inte sluta skriva för att deras liv är så fruktansvärt tråkigt. Precis som ditt liv anonym. Därför slutar du inte skriva, för du har ingen att umgås med, ingen att prata med, bara gamla FL som tröst i ditt tråkiga liv. 

Ja, det är faktiskt sant...Skrattande Jag vill dessutom inte umgås med någon, jag är så nöjd att det är tyst i huset för en gång skull.
  • Anonym (???)
    Anton Chigurh skrev 2013-07-15 13:05:03 följande:
    Tänk efter....jaja, huvudvärk....jag vet, men försök. Hur kommer det sig tror du att jag är lite villebråd allt emellanåt. Min otroliga charm kanske ??? Eller vad tror du ???

Nej, det måste vara din hårda, sexiga kropp...som alla vill åt...

*tänka tänka*  
  • Anonym (???)
    lollat skrev 2013-07-15 13:05:13 följande:
    Svettas? Nädå, det är 9* här idag och regn.
    Naken och paraply kanske? Ja, du bor förmodligen i Norrland bland myggen?
  • studentbruttan29
    Anonym (???) skrev 2013-07-15 13:06:27 följande:

Ja, det är faktiskt sant...Skrattande Jag vill dessutom inte umgås med någon, jag är så nöjd att det är tyst i huset för en gång skull.
    Förutom rösterna i ditt huvud då. Jisses.