Naken och paraply kanske? Ja, du bor förmodligen i Norrland bland myggen?
Nee, inte naken... och Nope, inte i Sverige. Och är du påläst kan du lista ut ursprunget utifrån mönstret på ylletröjan. Men flickor blir helt galna i mej när jag avslöjar det, så jag undviker.
Nee, inte naken... och Nope, inte i Sverige. Och är du påläst kan du lista ut ursprunget utifrån mönstret på ylletröjan. Men flickor blir helt galna i mej när jag avslöjar det, så jag undviker.
studentbruttan29 skrev 2013-07-15 13:03:00 följande:
Det är för att idioter alltid försöker provocera starka människor, de försöker bryta ner dem bara för att de vill ha något kul att göra. Det lyckas aldrig, därför kan de inte sluta skriva för att deras liv är så fruktansvärt tråkigt. Precis som ditt liv anonym. Därför slutar du inte skriva, för du har ingen att umgås med, ingen att prata med, bara gamla FL som tröst i ditt tråkiga liv.
Tänk efter....jaja, huvudvärk....jag vet, men försök. Hur kommer det sig tror du att jag är lite villebråd allt emellanåt. Min otroliga charm kanske ??? Eller vad tror du ???
studentbruttan29 skrev 2013-07-15 13:11:51 följande:
Nej förlåt, vi hånar Anton istället. Suck. Gå och pilla dig i naveln och sätt på dig foliehatten istället.
Det är Anton som hånar. Jag skrev inget om honom innan men han kallar mig rövhål men jag kanske ska ta det som en komplimang i detta nakna sammanhang. Och du klarar visst inte heller av att någon inte tycker som Anton.
studentbruttan29 skrev 2013-07-15 13:03:00 följande:
Det är för att idioter alltid försöker provocera starka människor, de försöker bryta ner dem bara för att de vill ha något kul att göra. Det lyckas aldrig, därför kan de inte sluta skriva för att deras liv är så fruktansvärt tråkigt. Precis som ditt liv anonym. Därför slutar du inte skriva, för du har ingen att umgås med, ingen att prata med, bara gamla FL som tröst i ditt tråkiga liv.