• J M Calvert

Helkroppstråden

pinkdolly skrev 2013-07-17 08:43:41 följande:

En fin morgon kan alltid bli ändå finare. Typ nu. När du visar dig på bild, pinkdolly.....Glad
  • Daniel 723
    J M Calvert skrev 2013-07-17 09:29:36 följande:
    Du är en mycket snygg kvinna, MM, verkligen riktigt grann, och 30 kilo back!

30 kilo på minuskontot, det innebär ju faktiskt att du avstått runt 200 000 kalorier. Helt frivilligt. Två hundra tusen kalorier.
    Jag är mäkta imponerad. Grattis, MM, och ha en bra dag.
    210 000 kalorier om jag får be...!  Tungan ute
  • Daniel 723
    pinkdolly skrev 2013-07-17 08:43:41 följande:

Kanonfin bild!! Du är duktig på att fotografera...!
  • J M Calvert
    Anonym (Minus!) skrev 2013-07-17 08:59:10 följande:

-22 kg ! Har alltid haft problem med mina"kärlekshandtag" hur får jag bort dom ? ?

Du har en mycket vacker kropp, minus, mycket vacker, och ett stort grattis till dig också, 22 kilo back är så sjukt imponerande alltså. Och skall du ha väck "handtagen" måste du gå ner så mycket till att du blir mager, och jag menar riktigt mager, och det finns det, enligt min åsikt, ingen som helst anledning till. Du har en otroligt vacker kropp som det är nu.Glad

Det finns endast en människa av alla 7 miljarder här på jorden som  tänker på dina "handtag". Och det är du. Du kan glömma dom. Du är vacker som du är.
  • Daniel 723
    Anonym (Minus!) skrev 2013-07-17 08:59:10 följande:

-22 kg ! Har alltid haft problem med mina"kärlekshandtag" hur får jag bort dom ? ?
    Behövs verkligen inte, de ger dig form....! Dock kräver huden ganska lång tid för att krypa tillbaka, ge det en 6 månader och ät regelbundet och gärna mat som inte binder så mycket vätska, som snabba kolhydrater, så kommer du att bli slimmare i huden.  

Men tappa inte mer i fettvikt, du är nog på gränsen som det är nu. Bygg på dig ett par kilo muskler om du vil förändra din kropp mer.

Lycka till! 
  • J M Calvert
    Daniel 723 skrev 2013-07-17 09:35:22 följande:
    210 000 kalorier om jag får be...!  Tungan ute
    Nu skrev jag "runt" 200 000 kalorier, för som du säkert vet, Daniel, så är det olika hur många kalorier ett kilo kroppsfett innehåller, beroende på hur stor övervikt mannen/kvinnan har.Glad
  • FjärilVingad73

På väg ut för att njuta av ännu en solig dag! Ha en fin dag, alla! Solig

I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • Anonym (Minus!)

Tack alla! :) Vad roligt med positiva kommentarer!  Denna bild är en bas bild av min kropp och vikt. Nu har jag det roliga framför mig, nämligen muskler och forma kroppen fin ! :) 

• ooOO MM OOoo

Fjärilvingad- ha en fin dag du med. Ser din tatuering på armen... Ser fin ut :)