• ooOO MM OOoo

Helkroppstråden

Gastkramaren91 skrev 2013-07-17 12:04:34 följande:

Något mörk bild till skillnad från dagens soliga väder! Blir till att sitta och läsa på balkongen idag. :D (något mer påklädd dock)
    Nice..:)
    Mycket insyn på balkongen eller? Badshorts kan man ju sitta med... foto då i solen vore trevligt.
  • Gastkramaren91
    ooOO MM OOoo skrev 2013-07-17 12:58:09 följande:
    Nice..:)
    Mycket insyn på balkongen eller? Badshorts kan man ju sitta med... foto då i solen vore trevligt.
    Tack. :)
    Nja inte speciellt, nästan heltäckande balkongräcke samt 2:a våning. Men jag funderar på att sitta i parken istället, blir nog till och med bättre bilder där, om jag nu fotar något. :)
  • ooOO MM OOoo
    Gastkramaren91 skrev 2013-07-17 14:04:28 följande:
    Tack. :)
    Nja inte speciellt, nästan heltäckande balkongräcke samt 2:a våning. Men jag funderar på att sitta i parken istället, blir nog till och med bättre bilder där, om jag nu fotar något. :)
    Då går det ju att fota på balkongen..:) Ser fram emot bilder, var det nu blir någonstans.
  • Anonym (??)

En liten kamera, fick inte plats med mer
  • ooOO MM OOoo
    Anonym (??) skrev 2013-07-17 14:16:15 följande:

Oj vilken bringa..;)
  • Anonym (??)
    Anonym (A2) skrev 2013-07-17 14:18:25 följande:

Skaffa en bh ser ut som en b-kupa

Jävligt taskigt av dig. Jag har redan fått höra hur ful jag är, tjock, mullig, dålig och allt.
  • studentbruttan29
    Anonym (??) skrev 2013-07-17 14:16:15 följande:

Mums! =)
  • studentbruttan29
    Anonym (??) skrev 2013-07-17 14:21:30 följande:

Jävligt taskigt av dig. Jag har redan fått höra hur ful jag är, tjock, mullig, dålig och allt.
    Vem har sagt så??!! Ge mig deras nummer så ska de få höra hur djävulen låter när han är pissed off!!

{#emotions_dlg.flower} 
  • NyttNamn
    Anonym (??) skrev 2013-07-17 14:21:30 följande:

Skit i anonyma idioter.. Såna finns tyvärr överallt, bästa är att slå på ignorera-mode
    Pour some sugar on me...
  • Anonym (??)
    studentbruttan29 skrev 2013-07-17 14:23:54 följande:
    Mums! =)

Ha ha, du har dock inte sett hela min kropp, många tjejer har FGA, vi män vi har FMA:) Men okej, det är väl mest jag som person som fått höra mycket negativt, därtill mörk kropp, svart hår, bruna ögon. Inget som någon av alla dessa tjejer kvinnor jag presenterat mig för på dejtsidor har tyckt varit något vidare mer än att "nej tack´a". Är faktiskt gullig, mysig, smart, intelligent, ödmjuk med ett varmt hjärta, det du:)

Dock ser jag att du bor en bit ifrån där jag bor, men vem vet, en semester:)