• Anonym (??)

Helkroppstråden

ooOO MM OOoo skrev 2013-07-17 14:17:59 följande:
    Oj vilken bringa..;)
    Ha ha, fick liksom välja, magen eller bringan, fick inte plats med båda två:)
  • Anonym (??)
    NyttNamn skrev 2013-07-17 14:24:39 följande:

Skit i anonyma idioter.. Såna finns tyvärr överallt, bästa är att slå på ignorera-mode
    Ja så borde man kanske gjort. Fast jag är anonym:)
  • ooOO MM OOoo
    Anonym (??) skrev 2013-07-17 14:59:28 följande:
    Ha ha, fick liksom välja, magen eller bringan, fick inte plats med båda två:)

Då kommer det mer bilder snart då..:))
  • FjärilVingad73

Anonym (??): Snygg bringa!! :-P

• Anonym (??)
    ooOO MM OOoo skrev 2013-07-17 15:00:44 följande:

Då kommer det mer bilder snart då..:))

Ha ha, det ska jag nog bespara er, du vet, man ska sluta när man är på topp och dessa fina kommentarer som ni bidragit med, var det länge sedan jag hörde, eller ja, vet inte om jag någonsin hört det, men men, bättre sent än aldrig.
  • Anonym (??)
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-17 15:00:52 följande:
    Anonym (??): Snygg bringa!! :-P
    Jasså, man tackar:) Tyvärr var jag inte inbjuden till din sida, annars hade du fått ett litet PM tack:)
  • ooOO MM OOoo
    Anonym (??) skrev 2013-07-17 15:04:14 följande:

Ha ha, det ska jag nog bespara er, du vet, man ska sluta när man är på topp och dessa fina kommentarer som ni bidragit med, var det länge sedan jag hörde, eller ja, vet inte om jag någonsin hört det, men men, bättre sent än aldrig.

Herregud, vem är perfekt?
    Så fram med mer bilder...:))
  • ooOO MM OOoo
    Anonym (??) skrev 2013-07-17 15:34:45 följande:
    He he, är du så nyfiken:)

Alltid jättenyfiken..:) Framför allt så gillar jag se foton på människors kroppar..:)
  • Anonym (??)
    ooOO MM OOoo skrev 2013-07-17 15:36:47 följande:

Alltid jättenyfiken..:) Framför allt så gillar jag se foton på människors kroppar..:)

Jasså? Fetisch? Själv så föredrar jag nog att se på och uppleva människors kroppar i verkligheten.