• Neol

Helkroppstråden

Anonym (pillllan) skrev 2015-06-18 21:46:41 följande:

Jag trodde att (?) Var en kille, med tanke på att den hade "sprutat till min bild"! Men sen när den började diskutera dörren här, så blev jag lite fundersam till vilket kön den verkligen har..

Men tydligen så vet ju personen i fråga om, vem som får ligga och inte ligga 

Men smyger dörren runt här, så kan han ju lämna lite snygga spår efter sig  

Tycker det låter fullt realistiskt att dina bilder kan framkalla fontänorgasmer
  • Neol
    Anonym (pillllan) skrev 2015-06-18 21:54:37 följande:

Får man försöka locka fram en snygg bringa?!

Visa bringan... visa bringan...VISA BRINGAN (förfan) hahah 

lockades du? 

Du lockar mig alltid Pillan, det vet du nog ! Men inte det här forumet för tillfället... Du borde följa Lips förslag för mer Bringa
  • Neol
    Anonym (pillllan) skrev 2015-06-18 22:26:55 följande:

stor eloge till mig om jag nu lyckades med det, när jag inte ens lyckas med det själv....haha

Har sett en instruktionsfilm på Youtube eller om det var någon annan Tube.... Verkar inte vara mycket svårare än att kicka igång en gammal Zundapp, bara man vet hur man skall göra ... Såg ut att vara samma instruktör som även har videos om hur man byter glas på en Iphone, så han borde veta
  • Neol
    Anonym (pillllan) skrev 2015-06-18 22:33:40 följande:

Lips förslag? Vad är det för förslag? 

Tror hon bjöd in dig till en grupp.
  • Neol
    Anonym (pillllan) skrev 2015-06-18 22:46:39 följande:

Får man se bringan där? +lite till?  

Sicka kRav du ställer! Plötsligt räcker det inte med bringa alltså!? Well! Allt är öppet för förhandling och jag tror du har en favorit som väntar där inne också.
  • Neol

[quote=75438684][quote-nick]Anonym (;)) skrev 2015-06-18 22:48:04 följande:[/quote-nick][/quote]

Mmmm! Härligt! Puss på dig fröken

Och likaså Shivas!!! Sjysta spiror!!

• Neol
    Anonym (pillllan) skrev 2015-06-18 23:05:04 följande:

En favorit? Vafan nu blir jag ju nyfiken...

vilken grupp då?

Om du inboxar mig får du veta, osäker på om jag minns ditt användarnamn. Nyfiken alltså... Oj det var inte meningen haha....
  • Neol
    riversnroads skrev 2015-06-19 20:05:24 följande:

Glad midsommar då alla i tråden!

Ja det har ju sagts om och om igen i tråden, men tål väl en upprepning. Otroligt söt liten tjej du är !
  • Neol
    riversnroads skrev 2015-06-21 18:02:34 följande:
    Liten och liten, 163 cm över havet skulle man kunna säga. Tack ;)
    Lagom behändigt format skulle jag säga ;)!!
  • Neol
    Gladatjej skrev 2015-06-25 20:28:25 följande:
    Yummy!! Glädjespridare kan man lätt säga att du är!
Svar på tråden Helkroppstråden