• Neol

Helkroppstråden

nysnö skrev 2015-11-30 13:16:24 följande:
    Man tackar!
    Hoppas ni alla får en fin måndag och att stormen Gorm inte har slagit till allt för hårt där ni bor inatt <3
    Du är så välkommen!! Gorm gjorde inte mycket väsen av sig här, inte ens hatten blåste av. Du verkar inte ha blåst bort heller, men klokt att använda strumpebandshållare när det blåser snålt
    Ordförande i seniorklubben
  • Neol
    Påven Johanna skrev 2015-11-30 13:26:39 följande:
    Inte ens Gorm kan väl ha blåst så snålt att inte "The grand man design" kan tänka sig att bidra med en bild? 
    Jag skulle få dina vackra och oskuldsfulla kinder att rodna Påven....{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Neol
    Påven Johanna skrev 2015-11-30 13:45:29 följande:
    Den här påven har inget emot att rodna.
    När skall denna allsmäktiga Påve få mig att rodna då?
  • Neol
    Påven Johanna skrev 2015-11-30 14:15:40 följande:
    Det är inte min uppgift. Jag är bara en enkel om än viktig Guds tjänare som fått lov att när Han inte ser vädja om att den del av mänskligheten som fått sig utseendet serverat också visa det. 

"Gud" är förstås samma livsnjutare som de flesta andra. Men i likhet med politiker så vill han inte bli avslöjad under "akten" så att säga.

Hur som helst så gillar både han och jag dina bilder mest. Faktum är att vi emellanåt unnar oss att ha skoj till dem ihop.
    Det låter som någon ny slags spännande treenighet det du beskriver. Du och gud som avnjuter en avbildning av mig. Vad skall sekten heta??

• Neol
    Påven Johanna skrev 2015-11-30 14:27:22 följande:
    Ja, den döps förstås efter mig. Påven Johannas högst hållna skatter, tycker jag funkar tillfredsställande.
    Det låter mycket lovande. Hoppas den får riktigt många medlemmar. Du vet vart du och gud skall skicka 80% av medlemsintäkterna hoppas jag !!
  • Neol
    Påven Johanna skrev 2015-11-30 14:35:54 följande:
    Gud är inte särskilt generös och det är inte jag heller, är jag rädd. Men jag kan i alla fall från min sida utlova 80% riktigt gudomliga orgasmer till dina bilder.
    Det är också en mycket stor gåva Påven! Men vad händer med de andra 20%

Vi hörs  
  • Neol
    Anonym (NT) skrev 2015-12-01 00:54:36 följande:
    Haha tyckte det slog hårt i fönstren inatt, men visste inget om stormen. Är nog dags man börjar läsa tidningen så man vet om såna saker Skrattande

Fina bilder förresten Glad
    Är det fullständig radioskugga där du bor NT??
  • Neol
    Påven Johanna skrev 2015-11-30 14:35:54 följande:
    Gud är inte särskilt generös och det är inte jag heller, är jag rädd. Men jag kan i alla fall från min sida utlova 80% riktigt gudomliga orgasmer till dina bilder.
    Hur har det gått med min ersättning?? Får jag valuta för mina bidrag??
  • Neol
    Anonym (Quexet) skrev 2015-12-01 20:46:47 följande:
    Fan Quexet... Den där rumpan drar ju igång så jäkla mycket grejer hos mig när jag ser den sådär Tyst
Svar på tråden Helkroppstråden